Časopis Harper’s Bazaar dnes spouští nový web. Nabídne jedinečný lifestylový obsah v sofistikovaném designu

Lifestylový měsíčník Harper’s Bazaar z portfolia mediální skupiny MAFRA dnes, v pondělí 16. května, spouští web www.harpersbazaar.cz v nové podobě. Představuje sofistikovaný, elegantní i provokativní design a pečlivě kurátorovaný obsah, který perfektně zapadá do portfolia značky. Čtenáři se mohou těšit na stylový a inteligentní pohled na módu, krásu, svět známých osobností i každodenní život z různých odvětví, stejně tak jako na velmi autoritativní vhled do kulturního dění.  Jedná se o první platformu v rámci nově vznikajícího digitálního hubu lifestylového portfolia MAFRA.

Nový web www.harpersbazaar.cz nepřináší jen aktuální informace ze světa lifestylu, které jsou dnes samozřejmostí, ale jde hlouběji pod povrch jednotlivých témat. V rámci své platformy HB LOVERS proto spolupracuje s těmi nejzajímavějšími lidmi z různých odvětví – s umělci, designéry, známými osobnostmi či spisovateli, kteří mají unikátní vhled do svého pole působnosti. Vzniká tak jedinečný obsah, který oslovuje publikum napříč generacemi, i ty nejzajímavější značky na trhu. To vše ještě v užším propojení se sociálními sítěmi, které také dostaly novou podobu.

„Jsem nadšená, že konečně můžeme představit novou podobu webu www.harpersbazaar.cz a také Instagramu. Harper’s Bazaar je nejstarším módním titulem na světě s tradicí dlouhých 150 let, ale i přes svou bohatou minulost hledí stále více do budoucnosti. Ukazuje práci vizionářských stylistů, expresivních fotografů, nadaných designérů, ale i talentovaného týmu, který má skvělý cit pro to, co baví české publikum. Chceme čtenářům nabídnout prostor pro inspiraci, ve kterém se budou střetávat zajímavé nápady, příběhy, osobnosti i autoři,“ říká Tatiana Urbanová, Head of social HUB pro lifestylové tituly mediální skupiny MAFRA.

Web www.harpersbazaar.cz je součástí nově vznikajícího digitálního hubu lifestylového portfolia MAFRA a brzy se k němu připojí i platformy dalších titulů Cosmopolitan: www.cosmopolitan.cz a Esquire: www.esquire.cz. Mediální skupina MAFRA tímto krokem dále posiluje svoji pozici v oblasti lifestylu na českém online trhu.

O MEDIÁLNÍ SKUPINĚ MAFRA 

Mediální skupina MAFRA je největším multimediálním domem na českém trhu, který prostřednictvím svých produktů pravidelně osloví 3,24 milionu čtenářů tisku a měsíčně 7,4 milionu návštěvníků internetu. 

Celková čtenost titulů MAFRA je 4,94 milionu čtenářů, což představuje 55,7 % populace v ČR ve věku 12-79 let. Měsíční návštěvnost internetových projektů dosahuje 7,4 milionu reálných uživatelů.

Tiskové portfolio mediální skupiny MAFRA zahrnuje širokou škálu titulů napříč segmenty od deníků s vkládanými magazíny přes celostátní zpravodajské týdeníky, společenské časopisy, tituly zdarma po programové tituly, časopisy životního stylu pro ženy a další

Vlajkovou lodí je nejčtenější seriózní deník Mladá fronta DNES, druhým deníkem ve skupině jsou Lidové noviny. Kategorii bezplatných tištěných titulů zastupuje deník METRO a regionální týdeník 5plus2. 

Zástupcem v časopiseckém segmentu je zpravodajsko-společenský týdeník TÉMA, který se s nejvyšším prodaným nákladem řadí mezi nejčtenější tituly ve své kategorii.  Mezi top tituly v nabídce časopisů dále patří Cosmopolitan, Esquire, Harper’s Bazaar, Chvilka pro tebe, Pestrý svět, Rytmus života, Tina, Týdeník Televize a Žena a život.

Zpravodajské portfolio doplňují největší zpravodajský web iDNES.cz, prémiový produkt iDNES Premium pro registrované členy, který nabízí exkluzivní obsah doplněný o kvalitní zábavu, dále videoportál iDNES.tv, zpravodajský server Lidovky.cz a eMimino.cz, největší komunitní web pro maminky. Rodina iDNES.cz zahrnuje také komunitní weby s různým zaměřením: největší internetové fotoalbum Rajče.net a realitní web reality.idnes.cz.  

Do skupiny dále patří skupina hudebních TV stanic Óčko a Rádio Impuls (součástí mediální divize Agrofert), virtuální operátor MOBIL.CZ, největší a nejstarší cashback portál VratnéPeníze.cz, mobilní aplikace Portmonka a IDOS.cz, vyhledávač jízdních řádů ve veřejné dopravě.  

Digitál je ve skupině MAFRA zastoupen společností ACOMWARE, konzultační společností pro digitální marketing. 

MAFRA také drží většinový podíl ve skupině TICKETPORTAL, největší ticketingové společnosti v Česku a na Slovensku. 

Skupina je rovněž mediazastupitelem největšího českého webu o osobních financích Peníze.cz. 

Na Slovensku je portfolio mediální skupiny MAFRA zastoupeno vydavatelstvím MAFRA Slovakia, které vydává například Hospodárske noviny, magazíny Evita a TÉMA a je provozovatelem webového portálu HNonline.sk a dalších titulů. 

Nedílnou součástí skupiny jsou také tiskárny MAFRAPRINT, které zajišťují nejen coldsetový tisk všech titulů MAFRA, ale i velkonákladový tisk pro obchodní partnery.

Skupina je členem koncernu Agrofert.