ID Fusion od Adformu získává ocenění Drum Award. Přineslo řád do ekosystému digitálních identit

17. 5. 2022, Praha – Adform, jediná globální, nezávislá a plně integrovaná reklamní platforma vytvořená pro účely moderního marketingu, získává nové oborové ocenění za pomoc marketérům s orientací ve stále složitějším ekosystému digitální reklamy po konci cookies. Adform získal se svou platformou ID Fusion cenu magazínu Drum v kategorii Best Response To Change. 

Platforma ID Fusion společnosti Adform se také dostala do užšího výběru v soutěži Campaign’s Tech Awards 2022, kde získala ceněnou nominaci v kategorii „Best Response To Change Using Tech“, což představuje další ocenění její průkopnické práce na vytvoření flexibilního a škálovatelného řešení, které umožňuje snadné přijetí first-party IDs a prokazatelně zvyšuje zapojení a efektivitu vydavatelů a marketérů.

Nedávná ocenění a nominace společnosti Adform navazují na loňské ocenění Red Dot Design Award, které firma získala se svou platformou Adform Flow pro bezproblémovou správu reklamních kampaní napříč všemi digitálními kanály za vynikající Communication Design v kategorii „Interface and User Experience“. Na začátku tohoto roku získala Adform Flow také cenu iF Design Award, kde porazila více než 11 000 přihlášených konkurentů. 

Společný průzkum společností Adform a Dynata v loňském roce ukázal, že tři čtvrtiny marketérů se obávají konce third-party cookies a dopadu těchto kroků na jejich podnikání – 78 % z nich však zatím nemá k dispozici žádné řešení. Společnost Adform zjistila, že third-party cookies nebudou nahrazeny žádným jednotným řešením, a využila své dvacetileté zkušenosti k vytvoření řešení, které propojuje first-party IDs se zákaznickými daty tak, aby se dalo lépe zorientovat v identitách zákazníků. 

ID Fusion přispěla k tomu, že využívání first-party IDs ze strany vydavatelů překonalo používání third-party cookies. Adform se nyní zaměřuje na to, aby inzerenti drželi krok s vydavateli, kteří již pro oslovování publik v souladu se všemi předpisy využívají first-party IDs. Přínosy pro značky jsou zřejmé. Výsledky klientů Adformu prokazují výrazné zlepšení viditelnosti, konverzního poměru, nákladů na akvizici a dalších klíčových ukazatelů. 

„Po spuštění first-party ID od Adformu jsme zaznamenali výrazný nárůst zobrazení v prohlížečích Safari a Firefox při nižším eCPM. To vedlo ke zefektivnění našeho mediálního rozpočtu, což nám umožnilo oslovit více zákazníků při vynaložení nižších nákladů. Výsledkem bylo nejen zvýšení počtu zobrazení, ale také nárůst množství konverzí a snížení eCPA. ID Fusion se postaralo o to, abychom s menším mediálním rozpočtem získali větší dosah. S prvními výsledky jsme velmi spokojeni a ID Fusion od Adformu hodláme využívat i v následujícím období,“ říká Nerino Kasljevic, Senior Online Marketeer ze společnosti The Dutch Postcode Lottery. 

Oliver Whitten, COO Adform, dodává: „Marketingové odvětví se v posledních letech výrazně fragmentovalo a stalo se komplexnějším. Postupné ukončování podpory third-party cookies způsobilo, že se dříve spolehlivé systémy rozpadly. Jelikož se cookies stávají nadbytečnými napříč prohlížeči, kanály a zařízeními, hrozí, že marketéři přijdou o důležitou schopnost segmentace, cílení a analytiky. Společnost Adform rychle zareagovala a vnesla do ekosystému pořádek. Celou naši platformu jsme přepracovali pro dosažení lepší flexibility, abychom marketérům prostřednictvím ID Fusion umožnili použít libovolně zvolené identifikátory.“

„Během pandemie vznikl obrovský tlak na urychlenou digitální transformaci napříč celým reklamním ekosystémem, od značek po vydavatele. Ve spolupráci s našimi klienty a významnými partnery z oboru jsme vytvořili platformu, která dokáže vyřešit problém s identitou v okamžiku, kdy se blížíme ke konci cookies. Jsme rádi, že se nám dostává uznání prostřednictvím ocenění, jako je to, které uděluje The Drum. Toto období je pro reklamní branži nesmírně zajímavé, protože se musí rychle vyvíjet, aby splnila nové regulatorní požadavky. My budeme i nadále pokračovat v naší práci tak, abychom tvořili základ pro férovou, otevřenou a soukromí chránící budoucnost reklamy.“

O Adformu

Adform je jedinou celosvětově působící, nezávislou a plně integrovanou reklamní platformou stvořenou pro účely moderního marketingu. Unikátní technologie Adform Flow spojuje dokonalou uživatelskou zkušenost s modulární, otevřenou a škálovatelnou architekturou, která umožňuje bezproblémovou správu kampaní po celou dobu jejich životního cyklu. Klientům nabízí vylepšenou kontrolu nad kampaněmi včetně dat, která v jejich průběhu získají. Adform svou technologii vylepšující spolupráci mezi lidmi a stroji rozvíjí již od roku 2002.

Více informací se dozvíte na www.adform.com.