Novým ředitelem marketingu a inovací společnosti Edenred se stal Vladimír Rejlek (43 let). Má za sebou bohaté, téměř dvacetileté zkušenosti ze světa digitálního marketingu.
![](https://feedit.cz/wp-content/uploads/2022/05/Vladimir-Rejlek-717x1024.jpg)
Vladimír Rejlek založil agenturu Publicis Modem, která byla digitální částí komunikační skupiny Publicis Groupe. Následně byl šéfem digitální komunikace v další mezinárodní agentuře WUNDERMAN. Pracoval pro lokální i globální klienty, jako jsou Ford, Microsoft, Nestlé, PlayStation, innogy, Komerční banka a další.
Na straně zadavatelů kampaní se pohybuje Vladimír Rejlek poslední tři roky, před svým příchodem do Edenredu řídil digitální marketing a transformaci cestovní kanceláře Blue Style.
Do Edenredu Vladimír Rejlek nastupuje na pozici, která se uvolnila po loňském odchodu Jakuba Ryby.
Vladimír Rejlek vystudoval Matematicko-fyzikální fakultu Univerzity Karlovy. Ve volném čase se věnuje především své devítileté dceři. Je filmovým a hudebním fandou, rád čte a sportuje – hraje fotbal a tenis, věnuje se také běhu.
▬▬
O společnosti Edenred CZ
Edenred ČR pečuje o 700 000 každodenních uživatelů z řad zaměstnanců, kterým poskytuje služby v síti 57 000 partnerských provozoven. V oblasti digitalizace patří k lídrům českého trhu. Stravenky a volnočasové benefity jsou k dispozici na jedné platební kartě Edenred Card. Karta umožňuje platbu mobilními aplikacemi Apple Pay a Google Pay. Čerpání benefitů je možné online díky platformě Edenred Benefity Café.
Edenred, každodenní společník zaměstnanců, poskytovatel přední digitální platformy pro služby a platby spojující přes 50 milionů uživatelů a 2 miliony partnerských provozoven ve 45 zemích prostřednictvím přibližně 900 000 firemních klientů.
Edenred nabízí specifická platební řešení pro konkrétní použití zaměřená na potraviny (stravenky), motivaci (například dárkové karty, platformy pro zapojení zaměstnanců), mobilitu (čerpací stanice, údržba, mýtné, parkovné či mobilita) a firemní platby (virtuální karty).
V souladu se záměrem skupiny, „Enrich connections. For good“, umožňují tato řešení zlepšovat pohodu a kupní sílu uživatelů. Zlepšují i atraktivitu a efektivitu společností, oživují trh práce a místní ekonomiku. Rovněž podporují přístup ke zdravějším potravinám, produktům šetrnějším k životnímu prostředí a ekologičtější dopravě.
10 000 zaměstnanců společnosti Edenred usiluje o to, aby se propojený svět práce stal propojeným ekosystémem, který je bezpečnější, efektivnější a zodpovědnější.
V roce 2021 skupina díky svým globálním technologickým aktivům spravovala obchodní objem téměř 30 miliard EUR, a to především prostřednictvím mobilních aplikací, online platforem a karet.
Edenred je zapsán na burze cenných papírů Euronext v Paříži a je součástí indexů CAC Next 20, CAC Large 60, Euronext 100, FTSE4Good a MSCI Europe.