BNPL služby táhnou: Fintech Allegro Pay vykázal meziroční růst 400 %

Služba Allegro Pay, která vznikla jako inovativní fintech v rámci skupiny Allegro, pokračuje v růstu. Během prvního čtvrtletí vzrostl počet poskytnutých úvěrů v meziročním srovnání o 400 % a nedávno služba přivítala již miliontého zákazníka. Fintech se specializuje na finanční služby v čele s poskytováním odložené platby, jejíž popularita v zemích, kde Allegro působí, stále stoupá.

Allegro Pay nabízí zákazníkům jednoduchý a pohodlný způsob, jak platbu za nákupy na platformě odložit nebo rozložit do více splátek. V prvním čtvrtletí letošního roku poskytl úvěry ve výši 965 milionů zlotých, což představuje meziroční nárůst o 400 %. Fintech zároveň díky kvalitě nabízených služeb dosáhl vysokého skóre 94 v rámci měřítka spokojenosti zákazníků (NPS).

Allegro Pay doplňuje široké portfolio služeb, které zákazníkům e-commerce platforma Allegro nabízí a mezi než patří také věrnostní program Allegro Smart!. „Naším cílem je usnadnit a zpříjemnit zákazníkům nákupní proces a zároveň jim umožnit mít výdaje pod kontrolou. Úspěch Allegro Pay potvrzuje, že jsme se vydali správným směrem, a i proto budeme službu dále rozvíjet spolu s tím, jak se rozšiřuje celá naše skupina,“ dodává Wojciech Bogdan, Chief Data Officer v Allegro.

Stabilitu úvěrového portfolia společnosti Allegro zajišťuje také probíhající dohoda Allegro Pay s bankou Aion o prodeji části portfolia nesplacených úvěrů. Počet zákazníků, aktivně využívajících možnosti financování společnosti Allegro, se v loňském roce zdvojnásobil, a to i díky neustálému zlepšování služby. Mezi nejnovější funkce Allegro Pay patří biometrické potvrzování plateb, které je již dostupné na platformách iOS i Android.

„Nabízíme technologicky vyspělé a zároveň uživatelsky přívětivé řešení s rychlým onboardingem a finančním nabídkou na míru pro každého,“ doplňuje Rafał Czernik, Director of Consumer Financial Services v Allegro. „Růst služby Allegro Pay je nejen výsledkem skvělé týmové práce napříč Allegro Pay i samotným Allegrem, ale také důkazem toho, jak pokročilé algoritmy ovlivňují zákaznickou zkušenost. A my chceme jít ještě dál – vloni se nám podařilo pokořit hranici 2 miliard zlotých a letos chceme tuto částku minimálně zdvojnásobit.“

O Allegro Group : 

Skupina Allegro je preferovanou platformou elektronického obchodu pro evropské spotřebitele a dosahuje silného růstu tržeb, ziskovosti a peněžních toků ve velkém měřítku. Skupina se sídlem v Lucembursku a kótovaná na varšavské burze cenných papírů provozuje přední elektronické tržiště ve střední a východní Evropě. Její Allegro.pl je jedním z deseti největších internetových obchodů na světě a řadí se také mezi 100 nejnavštěvovanějších internetových stránek na světě podle měsíční návštěvnosti. Obchodníci skupiny prodávají v různých kategoriích, které zahrnují elektroniku, dům a zahradu, sport a volný čas, výrobky pro děti, auto-moto, módu a obuv, zdraví a krásu, knihy, média, sběratelské předměty a umění a další. Její platformy usnadňují obchodníkům prodej převážně nových výrobků, zejména prostřednictvím modelu business-to-customer, a poskytují tak evropským spotřebitelům snadný přístup k milionům nabídek za nejvýhodnější ceny.