Měsíčník Esquire z portfolia mediální skupiny MAFRA, který patří k nejsledovanějším pánským titulům na domácí scéně, letos podruhé s úspěchem uvedl své Esquire Studio v rámci Mezinárodního filmového festivalu v Karlových Varech. Zájem o tento multifunkční prostor v Grandhotelu Pupp byl ze strany veřejnosti i VIP hostů rekordní a stále významně rezonuje také na sociálních sítích. Během festivalu byl zároveň spuštěn web Esquire: www.esquire.cz v novém designu, jako další z platforem digitálního hubu lifestylového portfolia MAFRA. Výjimečné více než stosedmdesátistránkové číslo časopisu Esquire s pěti různými obálkami a exkluzivním výběrem fotografií osobností, které ve Varech vznikly objektivem Benedikta Renče, vychází už ve čtvrtek 28. července.
Esquire Studio – stylový prostor pro zábavu i byznys
I letos mohla veřejnost Esquire Studio v Grandhotelu Pupp navštívit během celého festivalu. Na základě loňského zájmu se však prostor rozrostl do tří částí.
V Backstage oblékal do smokingů značky Blažek zajímavé osobnosti stylista Filip Vaněk, o vlasy se všem staral L’ORÉAL PROFESSIONNEL spolu s Petrou Měchurovou a o make-up Hristina Georgievska tak, aby hvězdy byly připraveny na focení a natáčení pro Esquire.
Blackroom navržený Janem Černým nabízel prostor pro tvorbu obsahu a samotné Esquire Studio se stalo centrem dění, kde se konala obchodní setkání, ale také zde bylo možné načerpat novou energii či zakoupit merch, o jehož design se také postaral Jan Černý. Tričko, mikinu a kšiltovku bude nyní, po skončení festivalu, možné objednat společně s předplatným Esquire exkluzivně online.
Generálním partnerem byla společnost STOPKA, která stylově vybavila všechny tři prostory.
Esquire Studio v digitálním světě
Na Instagramu @esquireczech reach přes 577 000 unikátních uživatelů, více než 200 příspěvků a 1 nový web www.esquire.cz. I tak by se dalo popsat Esquire Studio, jehož digitální stopa, která několikrát atakovala virální hranice algoritmů sociálních sítí, ještě stále rezonuje v prostoru mezi jedničkami a nulami.
Vyfoceno bylo více než 100 zajímavých osobností, které letošní filmový festival navštívily. Z českých tváří nechyběli například bývalá první dáma České republiky Dagmar Havlová, herec a prezident Mezinárodního filmového festivalu v Karlových Varech Jiří Bartoška nebo herec Bolek Polívka, ze světových hvězd pak herci Benicio del Toro, Liev Schreiber či Geoffrey Rush. Shrnutí průběhu festivalu okem fotografa Benedikta Renče je k nahlédnutí na webu www.esquire.cz. Detailnější pohled bude k dispozici v novém čísle časopisu Esquire.
„Vary byly letos přesně takové, jaké být mají. Od samého začátku divoké, po ránu bolestivé, chvílemi nebezpečné, vždy povznášející a jednou – alespoň na krátký moment – dokonce i trochu kontroverzní. Takže: skrznaskrz filmové. A pokud jste tam letos nemohli být s námi, přinejmenším byste si neměli nechat ujít exkluzivní fotoreportáž v příštím vydání magazínu Esquire. Koneckonců, jde o nejlepší filmový festival na východ od Západu. Anebo vlastně – nejlepší filmový festival vůbec,“ říká Petr Matějček, šéfredaktor magazínu Esquire.
Unikátní rozšířené vydání Esquire s „the best of Vary“
Nenechte si ujít výjimečné 172 stránkové vydání časopisu Esquire, s pěti různými obálkami a výběrem nejlepších fotografií od Benedikta Renče, které ve Varech letos vznikly. Speciální číslo Esquire bude v prodeji od čtvrtka 28. července 2022.
Děkujeme všem partnerům Esquire Studia.
Generální partner: společnost STOPKA
Partneři: smokingy a obleky BLAŽEK, oblečení PHILIPP PLEIN, GUESS, CALVIN KLEIN, PINKO, ELISABETTA FRANCHI, obuv CCC shoes, brýle EYE-EYE Optika, šperky KAT.jewelry, niche parfémy NOVELLISTA/ NOTINO.cz, ozvučení VOIX, vozy BMW, kola a doplňky SPECIALIZED, drinky ZACAPA, JOHNNIE WALKER, TANQUERAY, NESPRESSO, FERRERO, IQOS, VISA, KVIFF, Grandhotel PUPP.
![](https://feedit.cz/wp-content/uploads/2022/07/ESQUIRE08_cover5-Vladimir-518-759x1024.jpg)
![](https://feedit.cz/wp-content/uploads/2022/07/ESQUIRE08_cover4-Jiri-Prochazka-759x1024.jpg)
![](https://feedit.cz/wp-content/uploads/2022/07/ESQUIRE08_cover3-Bolek-Polivka-759x1024.jpg)
![](https://feedit.cz/wp-content/uploads/2022/07/ESQUIRE08_cover2-Liev-Schreiber-759x1024.jpg)
![](https://feedit.cz/wp-content/uploads/2022/07/ESQUIRE08_cover1-Geoffrey-Rush-759x1024.jpg)
Přílohy:
- náhledy 5 obálek „KARLOVY VARY CONFIDENTIAL“ speciálního vydání časopisu Esquire:
- Geoffrey Rush – Rozhovor v salónku Beethoven
- Liev Schreiber – Snídaně v kuchyni
- Bolek Polívka – Návštěva v ložnici
- Jiří Procházka – Shledání ve Slavnostním sále
- Vladimir 518 – Poohlédnutí na střeše
O MEDIÁLNÍ SKUPINĚ MAFRA
Mediální skupina MAFRA je největším multimediálním domem na českém trhu, který prostřednictvím svých produktů pravidelně osloví 3,26 milionu čtenářů tisku a měsíčně 7,4 milionu návštěvníků internetu.
Celková čtenost titulů MAFRA je 4,99 milionu čtenářů, což představuje 56,4 % populace v ČR ve věku 12-79 let. Měsíční návštěvnost internetových projektů dosahuje 7,4 milionu reálných uživatelů.
Tiskové portfolio mediální skupiny MAFRA zahrnuje širokou škálu titulů napříč segmenty od deníků s vkládanými magazíny přes celostátní zpravodajské týdeníky, společenské časopisy, tituly zdarma po programové tituly, časopisy životního stylu pro ženy a další.
Vlajkovou lodí je nejčtenější seriózní deník Mladá fronta DNES, druhým deníkem ve skupině jsou Lidové noviny. Kategorii bezplatných tištěných titulů zastupuje deník METRO a regionální týdeník 5plus2.
Zástupcem v časopiseckém segmentu je zpravodajsko-společenský týdeník TÉMA, který se s nejvyšším prodaným nákladem řadí mezi nejčtenější tituly ve své kategorii. Mezi top tituly v nabídce časopisů dále patří Cosmopolitan, Esquire, Harper’s Bazaar, Chvilka pro tebe, Pestrý svět, Rytmus života, Tina, Týdeník Televize a Žena a život.
Zpravodajské portfolio doplňují největší zpravodajský web iDNES.cz, prémiový produkt iDNES Premium pro registrované členy, který nabízí exkluzivní obsah doplněný o kvalitní zábavu, dále videoportál iDNES.tv, zpravodajský server Lidovky.cz a eMimino.cz, největší komunitní web pro maminky. Rodina iDNES.cz zahrnuje také komunitní weby s různým zaměřením: největší internetové fotoalbum Rajče.net a realitní web reality.idnes.cz.
Do skupiny dále patří skupina hudebních TV stanic Óčko a Rádio Impuls (součástí mediální divize Agrofert), virtuální operátor MOBIL.CZ, mobilní aplikace Portmonka a IDOS.cz, vyhledávač jízdních řádů ve veřejné dopravě.
Digitál je ve skupině MAFRA zastoupen společností ACOMWARE, konzultační společností pro digitální marketing.
Do mediální skupiny MAFRA patří také skupina TICKETPORTAL, největší ticketingová společnost v Česku a na Slovensku.
Skupina je rovněž mediazastupitelem největšího českého webu o osobních financích Peníze.cz.
Na Slovensku je portfolio mediální skupiny MAFRA zastoupeno vydavatelstvím MAFRA Slovakia, které vydává například Hospodárske noviny, magazíny Evita a TÉMA a je provozovatelem webového portálu HNonline.sk a dalších titulů.
Nedílnou součástí skupiny jsou také tiskárny MAFRAPRINT, které zajišťují nejen coldsetový tisk všech titulů MAFRA, ale i velkonákladový tisk pro obchodní partnery.
Skupina je členem koncernu Agrofert.