Praha, 26. července – Firmy stále častěji objevují a zkoušejí nový marketingový prostor – výrobu plechovek s vlastním originálním designem. Individuální vzhled plechovek je vhodný pro limitované edice i poptávky po větším objemu zboží, společnosti je často využívají např. při oslavách různých výročí nebo jako originální suvenýr při pořádání eventů.
„Originální plechovky s vlastním designem jsme poprvé vyzkoušeli pro play-off hokejové extraligy. Tam se samozřejmě propojení hokejového klubu a plechovky logicky nabízí. Nicméně individuální design jsme již připravovali i pro řadu firem napříč různými segmenty,“ říká majitel kreativního studia BREAKIT Radek Sitta.
Výhodou personalizovaného designu plechovek je, že se dá dělat
i v nízkém objemu od 24 kusů až po velkoobjemové objednávky v řádech stovek tisíc. „Firmy je rády využívají pro oslavy různých výročí nebo jako dárek při společenských akcích, konferencích
a seminářích. Dokážu si představit, že do budoucna by se z nich mohl stát i zajímavý sběratelský suvenýr,“ vysvětlil Radek Sitta.
Plechovky jsou vhodným formátem i pro klasická marketingová
a byznysová sdělení, dají se využít třeba pro různé spotřebitelské soutěže – např. umístěním QR kódu na plechovku s propojením na firemní web.
Rostoucí zájem se přitom projevuje jak v event managementu
a budování vztahů s klienty a obchodními partnery, tak i v interní komunikaci. „Firemní trička, propisky a kalendář už má každý. Plechovky pro zaměstnance s připomenutím významného milníku firmy nebo např. přestěhování do nových prostor jsou zajímavou, a nijak finančně náročnou, alternativou,“ dodává Radek Sitta.
Kromě firem podle měj vlastní plechovky rádi využívají i jednotlivci – např. jako dárky k narozeninám, svatbám nebo jako připomínku různých výročí a významných události v životě rodiny.
Zájem o nápoje v plechovkách obecně roste, především kvůli nízké váze, skladnosti i rychlosti vybavení. Výrobci se navíc stále více zaměřují na jejich recyklovatelnost a nižší spotřebu hliníku, zároveň přibývá třídících odpadových nádob určených pro kovy. Stále silnějším tématem se stává budoucí zálohování plechovek, která by vedla k jejich ještě větší recyklaci.
O BREAKIT
Kreativní studio BREAKIT (dříve Orbis Pictures) vzniklo v roce 2007, kromě kreativity v designu se zaměřuje na tvorbu marketingových strategií, pomáhá firmám s komunikací či produkcí. Tvoří kreativní, ale zároveň strategicky funkční řešení.