Maďarská značka nárazuvzdorných krytů právě představila novou firemní identitu a novou produktovou řadu.
- Odvaha a stát si za svým bude hlavním komunikačním poselstvím Mobilfoxu, který se na českém a slovenském trhu prezentuje od roku 2019.
- S novou firemní image bude uvedeno na trh 10 nových produktů a 30 nových kolekcí.
- Společnost pokračuje v expanzi do západní Evropy, žene ji kupředu myšlenka, že nic není nemožné
![](https://feedit.cz/wp-content/uploads/2022/08/mobilfox-tokok-makro-2-1024x1024.jpg)
![](https://feedit.cz/wp-content/uploads/2022/08/087A9043-682x1024.jpg)
![](https://feedit.cz/wp-content/uploads/2022/08/Lazy-Strap_Black-and-White-03-1024x1024.jpg)
![](https://feedit.cz/wp-content/uploads/2022/08/Cross-Body-Strap_Black-04-1024x1024.jpg)
Mobilfox, který letos oslavil 6. narozeniny, prošel kompletní obnovou. To zahrnuje rebranding její komunikace a oživení sortimentu. Nová firemní identita bude o odvaze a zdravém sebevědomí. „Tyto dvě hodnoty prostupují životem Mobilfoxu od jeho založení, ale nyní se více odrazí také v korporátní identitě. Nová image a komunikace značky povzbuzuje mladé lidi k tomu, aby byli odvážní, stáli si za svým a nestyděli se vyjádřit,“ vysvětluje Kevin Diller, který založil Mobilfox ve svých 16 letech. Nebojácný a smělý přístup podtrhují odolné kryty pro mobilní telefony, která jsou skvělou volbou, jak ochránit svůj telefon za všech okolností. Na výběr je jich nepřeberné množství. Mobilfox věří, že každý ze zákazníků je jedinečný, a proto je vyzývá, aby ukázali svůj vlastní styl pomocí personalizovaných krytů.
Populární značka na českém trhu
Česká a Slovenská republika byly první dva trhy, kam Mobilfox expandoval. Od té doby rychle vyrostl a v současnosti je nejoblíbenější značkou s více než milionem zákazníků na obou trzích. „Vstup na trh v roce 2019 byl rychlý a úspěšný, ale neobešel se bez prvotních výpadků s dodávkami. Ty jsme rychle vyřešili, abychom zajistili ty nejlepší služby,“ vysvětluje Kevin Diller.
Společnost uvádí na trh novou řadu produktů
Ohromný růst Mobilfoxu pokračuje i letos. Společnost uvádí na trh deset nových produktů, které se inspirovaly potřebami zákazníků. Mobilfox představuje svůj nový špičkový produkt Full-Shock 3.0. Jde o vylepšenou verzi předchozího Full-Shocku, která nabízí ještě větší ochranu než předchozí model – odolnost proti nárazu ze vzdálenosti až 3,5 půl metru, vylepšený tvar připomínající banán pro ještě větší bezpečnost chytrého telefonu. Vnitřní strana zadního krytu je opatřena vzorem mikroteček pro vyšší odolnost a příjemnější uchopení.
Globální komunita a expanze na nové trhy
Dnes již zavedená firma kompletní mění komunikaci. Nově komunikuje na globálním profilu na Instagramu, aby vybudovala skutečnou komunitu Mobilfox. Spolu s tím je spouští kompletně renovovaný web.
Nový přístup ke značce a novinky na trhu jsou v současné době zaváděny v 16 evropských zemích vedle domácího Maďarska. Mobilfox se neustále rozšiřuje a v letošním roce expandoval do 6 nových zemích: Litva, Lotyšsko, Estonsko, Německo, Španělsko a Portugalsko.
Více informací o Mobilfox najdete zde.
————-
O nové produktové řadě:
Mobilfox představuje špičkové produkty, včetně krytu Full-Shock 3.0, které nabízí vyšší ochranu telefonu. Nyní je dostupné v mnoha barvách, včetně průhledné varianty. Kromě toho si uživatelé iPhone mohou také užít novou funkci MagSafe. Co se týče nabíjení, poskytuje nejsnazší a vždy optimální polohu a také vyšší rychlost ve srovnání s průměrnou bezdrátovou technologií. Některé nové doplňky, jako je Cross Body a Lazy Strap, zajistí, že se během festivalové sezóny nebudete muset o svůj telefon starat.
O Mobilfoxu
Mobilfox založil v dubnu 2016 Kevin Diller. Ve věku 15 let zpočátku skladoval své kryty v šuplíku své babičky a o rok později založil svůj první pop-up obchod v maďarském Egeru. Ve stejném roce začal tisknout i obaly na zakázku. Mobilfox rychle rostl a v roce 2018 Kevin otevřel svůj první obchod v Budapešti. Ve stejném roce dosáhl vůbec prvního denního příjmu ve výši 1 milionu HUF (v té době přibližně 3 100 euro / 80 500 Kč).
V roce 2019 společnost otevřela sídlo na okraji Budapešti. Online prodej se toho času pro firmu stával stále důležitějším a Kevin začal pracovat na prvním plně vlastnoručně vyrobeném krytu Full-Shock. Ve stejném roce společnost vstoupila také na slovenský a český trh. V roce 2020 se Mobilfox přestěhoval do větší kanceláře, což dobře reflektovalo rozvoj firmy. Ve stejném roce zahájila prodej na čtyřech nových trzích, a to v Polsku, Rumunsku, Slovinsku a Chorvatsku. V roce 2021 byla část výroby umístěna do Kaposváru v Maďarsku. Ve stejném roce byly kryty Mobilfox uvedena také na nizozemský, belgický, bulharský a řecký trh. Od roku 2022 jsou obaly dostupné v Pobaltí a v několika zemích západní Evropy.
V současné době jsou produkty dostupné na Slovensku, v České republice, Polsku, Rumunsku, Slovinsku, Chorvatsku, Nizozemsku, Belgii, Bulharsku, Řecku, Litvě, Lotyšsku, Estonsku, Německu, Španělsku, Portugalsku a Nizozemsku.