- Hrubý objem zboží (GMV) ve druhém čtvrtletí letošního roku ve srovnání s druhým čtvrtletím roku 2021 zůstal na 3.8 miliardách eur, výnos 2.6 miliard eur (meziroční pokles 4 %) a očištěný EBIT 77.4 milionů eur
- Program Zalando Plus vzrostl meziročně o 164 % a přesáhl 1.5 milionu členů
- Úspěšná realizace akčního plánu k přizpůsobení se současnému nestálému prostředí, s očekávaným zvýšením ziskovosti v druhé polovině roku
- Pokračování v investicích v rámci cyklu s cílem prohloubit interakci se zákazníky a růst partnerského podnikání, zejména díky investicím do společnosti Highsnobiety
BERLÍN, 4. SRPNA, 2022 // Zalando, jedna z předních evropských online platforem pro módu a životní styl, očekává ve druhé polovině roku zvýšení ziskovosti a návrat k růstu, čímž potvrzuje svůj výhled na celý rok. Ve druhém čtvrtletí počet aktivních zákazníků stabilně rostl na více než 49 milionů (meziročně 11 %). V rámci prohlubování vztahů se zákazníky vzrostl věrnostní program společnosti Zalando Plus meziročně o 164 % a nyní má více než 1.5 milionu členů.
[Celou tiskovou zprávu naleznete ZDE]