Jeden z nejnavštěvovanějších obchodů Albert, který leží na dopravním uzlu, na pražském Andělu a v blízkosti mnoha kancelářských prostor, prošel rekonstrukcí. Supermarket, kterým za jediný týden projde přibližně tolik zákazníků, jako je trvalých obyvatel Mladé Boleslavi, nabízí ještě pohodlnější a rychlejší nákup s důrazem na čerstvé potraviny. Urychlení nákupu pomáhá nová pokladní zóna s převážně samoobslužnými pokladnami. Nechybí ani Fresh Bar, který nabízí rychlé občerstvení a kávu s sebou.
Modernizace proběhla podle nejnovějšího konceptu Alberta pro městské supermarkety. Tuto podobu již má například prodejna v Jesenici či na pražském Spořilově. Charakterizuje ji vzdušnost a příjemný design s nízkými regály. „Modernizace této velmi využívané prodejny především zpříjemní zákazníkům nákup a urychlí odbavení. Přizpůsobili jsme sortiment, zvýšili jsme počet samoobslužných pokladen a posílili čerstvé potraviny a věříme, že Albert na Andělu bude oblíbenou zastávkou našich zákazníků, ať už na cestě z práce, anebo těch, těch, kteří v místě bydlí a nakupují větší nákup,“ komentuje přestavbu Jiří Mareček, ředitel komunikace.
![](https://feedit.cz/wp-content/uploads/2022/08/Krome-modernizace-prodejni-plochy-vznikl-novy-Fresh-Bar-v-pasazi-1024x683.jpg)
![](https://feedit.cz/wp-content/uploads/2022/08/Prodejna-nabizi-jeste-pohodlnejsi-a-rychlejsi-nakup-s-durazem-na-cerstve-potraviny-1024x683.jpg)
![](https://feedit.cz/wp-content/uploads/2022/08/Modernizace-probehla-podle-nejnovejsiho-konceptu-Alberta-pro-mestske-supermarkety-1024x683.jpg)
Hned u vstupu zákazníci najdou úsek s čerstvým ovocem a zeleninou, dále pak obsluhovaný deli pult včetně lahůdek či uzavřené násypníky na pečivo. Snížené regály se suchým sortimentem pak pomáhají zákazníkům se lépe orientovat a celou prodejnu provzdušňují. V rámci modernizace nechyběla ani přestavba sushi stánku, kde se vyrábí sushi přímo na prodejní ploše, či zavedení násypníků s luštěninami, rýží a suchými plody. Zcela nový je také chladící nábytek, který je osazen teplotními čidly. Ta pomáhají hlídat teplotu, šetřit energii a snižovat tak uhlíkovou stopu.
Nová pokladní zóna
Prodejna je umístěna v blízkosti metra, kanceláří a škol. Přichází sem proto velké množství zákazníků nakoupit si na svačinu či oběd do kanceláře. Nově proto mohou zákazníci svůj nákup zaplatit na 4 obsluhovaných pokladnách a 18 samoobslužných, z toho 8 přijímá karty i hotovost, ostatní pak pouze karty.
Nový Fresh Bar
Kromě modernizace prodejní plochy vznikl nový Fresh Bar v pasáži, mimo prodejnu. Zákazníci zde mohou zakoupit hotová jídla, ale i svačiny do ruky či sladkou tečku po obědě. Fresh Bar je jiný, než ho zákazníci znají z dalších prodejen. Celý jeho design i nabídka jsou inovované. Produkty byly vytvořené s profesionálními kuchaři. Zákazníci si tak kromě kávy pochutnají například na čočkovém řízku, tartine s grilovanými paprikami, či snídaňové tortille.
Prodejna je pro zákazníky otevřená denně od 6:00 do půlnoci. Fresh Bar pak zavírá o dvě hodiny dříve.
O Albertu
- Obchody Albert působí na českém trhu více než 31 let. První obchod přivítal zákazníky 6. 6. 1991 v Jihlavě.
- Síť prodejen Albert má více než 330 obchodů po celé České republice, hypermarkety a supermarkety Albert najdou zákazníci v každém kraji.
- Albert patří mezi největší soukromé zaměstnavatele v Česku, o zákazníky se denně stará téměř 20 000 zaměstnanců.
- Nadační fond Albert založil řetězec Albert 1. září 2009 za účelem podpory zdravého životního stylu dětí i jejich rodičů a podpory vzdělávání, integrace a rozvoje dětí ze sociálně znevýhodněných skupin.
- Zdravé stravování podporuje Nadační fond Albert prostřednictvím vzdělávacího programu Zdravá 5, který přibližuje dětem principy zdravé výživy a zdravého životního stylu. Sociálně znevýhodněné děti fond podporuje prostřednictvím hlasování zákazníků v rámci programu Bertík pomáhá a projekty Obchůdky s Albertem a Do Alberta na praxi.
- Za dlouhodobou podporu dětí ze sociálně znevýhodněného prostředí získal Albert v roce 2018 ocenění Bílá vrána.
- Albert získal stříbrný certifikát v kategorii TOP Odpovědná velká firma roku 2017, ve stejném roce udělilo Fórum dárců Nadačnímu fondu Albert cenu za zaměstnaneckou sbírku a v roce 2016 byl fond zařazen mezi TOP 25 firemních fondů a nadací podle objemu rozdělených příspěvků.
- Již od roku 2012 darují desítky hypermarketů Albert neprodané potraviny Federaci potravinových bank. Neprodané čerstvé potraviny, které nesplňují nároky na konzumaci, putují zase do zoologických zahrad a farem ke zkrmení. Ve vybraných obchodech se používá také speciální kompostér, který dokáže během 24 hodin přeměnit organický odpad na hnojivo.
- Albert je tradičním partnerem Národní potravinové sbírky a v roce 2017 získal titul Obchodník s největším meziročním nárůstem objemu vybraných potravin.