Srpen 2022 – Přední světová technologická společnost Hisense a Leica Camera AG, leader v oblasti výzkumu a vývoje ultrakrátkých objektivů, uzavřeli dohodu o technické spolupráci. Obě společnosti tak položily základ pro další vývoj laserové televize pro domácí kino s novými měřítky v kvalitě vizuálního zážitku s ještě jasnějším, jemnějším obrazem a nevídaným barevným spektrem.
Cílem tohoto dlouhodobého partnerství je spojit technologie a zkušenosti společnosti Hisense v segmentu laserových televizorů s dlouholetými zkušenostmi společnosti Leica v oblasti vývoje a výroby vysoce kvalitních projekčních čoček, a vytvořit tak mimořádně výkonnou a perspektivní technologickou platformu pro laserové televizory s projekcí na ultrakrátkou vzdálenost.
Součástí dohody je nejen závazek k společnému vývoji technologie laserové projekce, ale také závazek k poskytování silné technické podpory pro aplikace a také spolupráce při popularizaci laserových televizorů v roli domácího kina.
Podstatou laserové projekce je použití laserových paprsků k přirozené reprodukci obrazových informací. Díky pozoruhodné optické technologii Leica a charakteristickému stylu obrazu jejích produktů bude laserová TV Hisense přinášet jasnější, jemnější a detailněji vykreslený obraz. Ve spojení s mimořádně širokým barevným spektrem laserové projekční technologie Hisense tak budoucnost přinese světu ohromující zážitek a doslova vizuální hody.
Společnost Hisense je lídrem v oboru laserových televizorů a už od uvedení první laserové TV v roce 2014 se soustředí na rychlý rozvoj segmentu laserové projekce a technologické inovace. Vlastní 1700 souvisejících patentů, což ji řadí mezi světovou špičku.
Podporuje globální rozvoj laserových televizorů jako nového průmyslového odvětví s cílem přinést spotřebitelům po celém světě výhody, jako je pohlcující zážitek z velké obrazovky, široký barevný gamut, úspora energie, ochrana životního prostředí a šetrnost ke zraku diváka.
Hisense nabízí už několik let laserové televizory i na našem trhu. „Nedávno jsme uvedli špičkovou laserovou TV Hisense TriChroma 100L9G a 120L9G pro nejnáročnější diváky. Má ve své větší verzi zobrazovací panel s úhlopříčkou přes tři metry a využívá pokročilou projekční technologii na ultrakrátkou vzdálenost se třemi laserovými paprsky. V pokrytí barevného spektra dosahuje absolutně nejvyšší hodnoty (107 % BT2020) a v dané kategorii je špičkový i jas až 420 nitů. S podporou zvukové kinotechnologie Dolby Atmos a reproduktory o výkonu 40 W nabízí strhující zážitek,“ popisuje Klára Štětinová, brand manažerka Hisense CZ/SK.
Vloni Hisense uvedl do prodeje první sonický laserový televizor na světě Hisense HE88L5V se špičkovým 4K obrazem a přímo ozvučeným zobrazovacím panelem podporujícím standard Dolby Atmos® Audio. Zvuk vychází přímo z obrazovky a je o 10 % věrnější než u dosud nejpokročilejšího rezonančního televizního panelu s technologií OLED. 360stupňové zvukové pole ještě umocňuje dramatičnost promítaného obrazu bez ohledu na to, kde sedíte.
www.hisense.cz, global.hisense.com/
Dáváme technologiím smysl.
O společnosti:
Skupina Hisense je předním celosvětově působícím výrobcem inovativního sortimentu technologických produktů, které výrazně zasahují do mnoha oborů spotřební elektroniky – konkrétně domácích spotřebičů, klimatizací, mobilních komunikačních zařízení nebo řešení pro infrastrukturu a zdravotnictví. Na trhu plochých televizorů v Číně je nepřetržitě jedničkou již takřka 14 let, dvojkou pak na trhu chladniček a čtyřkou na trhu klimatizací. Je jediným držitelem ocenění kvality na čínském trhu, který toto hodnocení získal již dvakrát. Hisense je také čtvrtým největším výrobcem smart televizorů na světě. Za 50 let existence vyrostla v globální společnost s přítomností ve 160 zemích a regionech s více než 90 000 pracovníky téměř po celé planetě. Společnost Hisense se zaměřuje na nejnovější technologické trendy a vyvíjí inovativní a uživatelsky vstřícná řešení, která mohou výrazně zvýšit kvalitu života. Své aktivity zakládá na silné distribuční síti po celém světě, zejména v Evropě. Hisense Europe má 27 obchodních jednotek, tři silná výrobní centra a čtyři centra výzkumu a vývoje po celé Evropě. Společnost sdružuje různé značky specializované na různé zákaznické segmenty. Tržby Hisense Europe za posledních několik let zaznamenaly stabilní růst a skupina má tendenci stát se jedním z předních evropských výrobců domácích spotřebičů a spotřební elektroniky s vyspělými funkcemi. Její vizí je stát se spolehlivou, stoletou společností, která dodává chytrá řešení s cílem zlepšit pohodlí a kvalitu života svých spotřebitelů.
V České a Slovenské republice je společnost Hisense zastoupena od roku 2015. Postavení si postupně buduje nejen v segmentu smart televizorů s úhlopříčkou od 32″ až do 100″ včetně laserových, QLED, mini LED nebo s patentovanou technologii ULED a všemi typy tunerů, ale i smart chladniček, praček, sušiček, klimatizací a malých domácích smart spotřebičů. Portfolio se bude stále v ČR a SR rozšiřovat. Hisense je spojený nejen s technologiemi, jimž dává smysl, ale i se sportem. Je oficiálním partnerem největšího fotbalového svátku – Mistrovství světa ve fotbale, které se uskuteční v Kataru v letošním roce. Je také oficiálním partnerem prestižního prvoligového fotbalového klubu Paris Saint-Germain, oficiálním sponzorem MS v ženském fotbale (Women EURO 2022) a také partnerem přední e-sportové organizace FNATIC a prvoligového fotbalového klubu SK Slavia Praha.