“Porovnejte, zařídíme!” České FinGO.cz odstartovalo celostátní ATL kampaň

Praha, 22. srpna 2022 – Česká digitální poradenská síť FinGO.cz odstartovala novou celostátní ATL kampaň na podporu svých online i offline finančních služeb. První vlna kampaně se primárně zaměřuje na klienty, kteří řeší své možnosti v oblasti hypotečních úvěrů. FinGO.cz se v následujících měsících bude objevovat na internetu a televizích v České republice. Na tvorbě kampaně se podílela kreativní agentura Somebody&Somebody, nebo karlovarským filmovým festivalem nedávno oceněný režisér Štěpán Vodrážka.    

Spojujícím prvkem nové kampaně, která v českých médiích odstartovala 21. srpna, je headline “Porovnejte, zařídíme!”. Ten odkazuje na propojení online i offline služeb poradenské sítě FinGO.cz, která tak svým charakterem stojí na pomezí online srovnávačů a klasických offline poradenských společností. Brand partnery kampaně jsou banky ČSOB, Raiffeisen bank a UniCredit Bank.  

Ředitel pro inovace a marketing ve FinGO.cz Jakub Ryba k nové kampani říká: „Chceme českou veřejnost oslovit odvážnou a výraznou kampaní, která bude hlavně ilustrovat naši schopnost propojení online a offline nástrojů. Jsme si vědomi, že v dnešní době chce většina klientů řešit prvotní poptávku jednoduše přímo z mobilního telefonu, ale specifické požadavky a nastavení pak přímo s osobním poradcem. Právě v propojení těchto dvou fází jsme ve FinGO.cz podle nás nejlepší na trhu.“   

Stěžejní videoformát, který se bude v různých variantách objevovat jako televizní reklama, sponzorský spot nebo online reklamní spot na webu Youtube.com, má na svědomí režisér Štapán Vodrážka, který nedávno získal ocenění na Mezinárodním filmovém festivalu v Karlových Varech. Agentura Somebody&Somebody, která je autorem kreativy kampaně, pak v minulosti vytvořila například kreativní koncept pro značku Dedoles. Lokaci pro natočení spotu našli tvůrci v pražském coworkingovém centru BaseCamp.         

„Na základě zadání klienta jsme chtěli přinést koncept, který by se dal dlouhodobě rozvíjet a zároveň se do budoucna neomezil jen na komunikaci hypoték. Otočili jsme tak klasickou reklamní message “Pomůžeme každému” a postavili kreativu na člověku, který je tak nepraktický, že naplňuje klasické české rčení “komu není rady, tomu není pomoci”. Prostě takový český Mr. Bean. Youtube a digitální verze videa dostaly vlastní verzi střihu, protože víme, že jejich konzumace probíhá poněkud jinak než v televizi. Ve statických formátech jsme po určitém snažení přišli na to, jak nepracovat s hlavní postavou napřímo a zároveň mít vizuály jasně propojené s TV a video online kreativou,” dodává Radovan Andrej Grezo z agentury Somebody&Somebody.  

Obdobná kampaň, která na Slovensku probíhá od května 2022, vystřelila poradenskou síť FinGO.sk mezi nejznámnější online i offline poskytovatele poradenských služeb v zemi. V následném průzkumu trhu z července 2022 se FinGO.sk umístilo na prvním místě jako nejznámější internetový srovnávač. V průzkumu skončilo jako druhý nejpreferovanější poskytovatel poradenských služeb v oblasti hypoték i pojištění a jeho reklamy byly spotřebiteli obecně zaznamenány jako druhé nejzapamatovatelnější pro oblast finančních služeb obecně a vyrovnaly se tak i těm nejsilněji komunikujícím bankám na Slovensku. 

O společnosti Fingo:

Digitální finančně-poradenská společnost FinGO začala na Slovensku působit v roce 2018 s cílem přinést makléřům i klientům pohodlí, férovost a díky digitálním technologiím i příležitost, jak oslovit nové zákazníky. V současnosti má FinGO přes 1300 finančních makléřů, kteří působí ve všech 79 okresech Slovenska a po celé České republice. FinGo je součástí lokální investiční skupiny InTeFi Capital podnikatele a investora Lukáše Nováka. Skupina vlastní a řídí slovenské a české společnosti z oblastí informačních technologií, financí, a real estate developmentu. Podíl vlastní i v předním českém nakladatelství, distributorovi a prodejci knih Euromedia Group, pod kterou spadá např. značka LUXOR.