Řetězec BILLA odstartoval věrnostní kampaň s nádobím TESCOMA

  • Podzimní akce obchodního řetězce BILLA dává opět zákazníkům vyčerpat své body na věrnostní kartě na nákup prémiových výrobků české značky Tescoma.
  • V rámci věrnostní akce mohou zákazníci směnit své body za až 10 kuchyňských výrobků. Za nasbírané body a příslušný doplatek mohou nakoupit zboží pro sebe nebo své blízké se slevou až 37 %.
  • Věrnostní akce potrvá od 19. října až do 21. prosince.

Obchodní řetězec BILLA odstartoval kampaň pro všechny milovníky vaření a pečení, ale i ty, kteří potřebují pomocníka do kuchyně. Ve všech prodejnách BILLA mohou členové BILLA Bonus Clubu získat až do 21. prosince prémiové kuchyňské výrobky značky TESCOMA se slevou až 37 %. Za nasbírané body na svých kartách a příslušný doplatek si mohou zákazníci pořídit například tyčový mixér, tlakový hrnec, kvalitní nože, mlýnky na sůl a pepř nebo krájecí desku. 

S podzimem v plném proudu a pomalu se přibližujícími vánočními svátky se obchodní řetězec BILLA rozhodl podpořit členy svého věrnostního klubu a odstartoval kampaň s prémiovými výrobky od přední české značky a světového producenta domácích potřeb TESCOMA. 

„Členství v BILLA Bonus Clubu má mnoho výhod, ať už jimi jsou klubové ceny, Gusto magazín pro členy klubu zdarma, slevy u našich partnerů nebo speciální promoakce, které pořádáme několikrát ročně. Těmito výhodami chceme členy našeho věrnostního klubu odměnit a ukázat jim, že si jejich věrnosti skutečně vážíme. Doufáme, že si z nabídky pomocníků do kuchyně vyberou a usnadní si tím práci v kuchyni nejen během vánočních svátků nebo udělají radost někomu pod stromečkem,“ říká Lucie Průšová, marketingová ředitelka BILLA ČR.

Do své kuchyně si produkty značky TESCOMA mohou pořídit zákazníci, kteří jsou členové BILLA Bonus clubu a mají na kontě za své nákupy alespoň 50 bodů. Ty sbírají za nakupování ve všech prodejnách obchodního řetězce. Při získání 50 a více bodů si zákazníci vyberou kterýkoli produkt značky TESCOMA a u pokladny pak po uplatnění bodů doplatí cenu za výrobek po slevě. Ta se může vyšplhat až na 37 % podle daného výrobku. Doplatková cena za kuchyňské potřeby se pohubuje v rozmezí od 259 Kč do 3 699 Kč. Aktuální počet nasbíraných bodů si členové klubu zkontrolují na konci své účtenky při každém nákupu nebo v aplikaci BILLA Czech.

Nadšenci do vaření si mohou vybrat z deseti produktů. Najdou mezi nimi třeba tlakový hrnec, tyčový mixér nebo pět druhů nožů. K dispozici pro ně budou také stylové mlýnky na sůl i pepř nebo krájecí desky.

Věrnostní kampaň s produkty TESCOMA spustila BILLA ve všech svých prodejnách 19. října a potrvá až do 21. prosince. Více informací o akci se zákazníci dozvědí přímo v prodejnách BILLA nebo na webových stránkách www.billa.cz.

BILLA ČR je součástí skupiny REWE International AG. Na českém trhu působí od roku 1991. S obratem ve výši 36,5 mld. Kč (2020), s 250 prodejnami a více než 6 500 zaměstnanci je BILLA lídrem na trhu supermarketů. Na průměrné prodejní ploše 900 m2 nabízí široký výběr produktů známých i privátních značek. Velký důraz je kladen na čerstvý sortiment, jako jsou lahůdky, pečivo, ovoce a zelenina, mléčné produkty, maso a chlazené produkty. 

Společnost BILLA se soustředí na podporu českých producentů, proto české potraviny tvoří již 72 % jejího celkového obratu. České potraviny jsou také součástí privátních značek řetězce BILLA – Vocílka, Česká farma, BILLA BIO, BILLA, BILLA Premium, BILLA Easy, BILLA BON VIA, Today, Clever, Vives, ZOO ROYAL nebo Milora. 

REWE International AG je lídrem na rakouském trhu v oblasti prodeje potravinového a drogistického zboží a jedním z největších zaměstnavatelů v Rakousku. Ve 3 694 prodejnách v Evropě zaměstnává téměř 80 000 pracovníků. 

REWE International AG je součástí německé REWE Group, která působí ve 13 zemích Evropy a patří k nejvýznamnějším evropským maloobchodním skupinám a prodejcům rodinných dovolených. 

REWE International AG se sídlem v rakouském Wiener Neudorf provozuje obchodní společnosti BILLA, MERKUR, PENNY, BIPA a ADEG a řadu vlastních produktových značek. V segmentu supermarketů má prodejny v 7 zemích střední a východní Evropy. Více informací na: http://www.billa.cz