Zákazníci Eurowagu se mohou těšit na rychlejší odezvu, responzivní design a nové funkce map v klientském portálu
Praha 7. listopadu – Společnost Eurowag, přední evropský poskytovatel integrovaných řešení v oblasti komerční silniční dopravy, přichází se zásadní aktualizací svého klientského portálu. Portál určený pro zákazníky Eurowagu nově nabízí rychlejší odezvu, responzivní design pro snadné, uživatelsky přívětivé použití v mobilní telefonech, a především vylepšené funkce map.
Zákazníci Eurowagu budou mít díky upgradovaným mapám výrazně ulehčenou orientaci v akceptační síti společnosti. Ta zahrnuje nejen tisíce čerpacích stanic po celé Evropě, ale díky spolupráci s partnerskou společností Travis nově též myčky, služby čištění nádrží a parkoviště. Mapy nabídnou i detailnější informace o konkrétních čerpacích stanicích, včetně přesné lokality, aktuálních cen pohonných hmot i AdBlue a dalších služeb. Aktualizace se dočkala také navigace, která zohledňuje potřeby nákladních vozidel a při plánování trasy bere v potaz i váhové limity mostů nebo výšková omezení při průjezdu tunely.
„Velmi nám záleží na tom, aby bylo používání klientského portálu pro naše zákazníky intuitivní, efektivní a praktické. Veškeré nově uvedené funkcionality jsou proto uzpůsobené na míru potřebám komerční nákladní dopravy. S vylepšenými mapami máte jistotu, že naplánovaná trasa je vhodná pro konkrétní nákladní vozidlo a že vás po cestě nečekají nepříjemnosti. Ze zkušenosti víme, že váhová i výšková omezení na trase nebo příliš malá parkoviště mohou kamionům cestu značně zkomplikovat. Většina jiných navigací navíc nebere tyto parametry nijak v úvahu“ vysvětluje přednosti aktualizovaných map Jiří Orság, Product owner ve společnosti Eurowag.
Zákazníci si navíc mohou v mapách vytvořit seznam oblíbených zastávek, zjednoduší se také sledování využitých čerpacích stanic prostřednictvím notifikací nebo plánování tankování v konkrétní oblasti a za nejlepší ceny. Celý klientský portál se pak dočkal stabilnějšího výkonu, intuitivního uživatelského rozhraní, rychlejší odezvy, a zejména responzivního designu, díky němuž je jeho použití snadné i prostřednictvím mobilního telefonu.
Hlavní novinky v klientském portálu:
- Vylepšená mapa akceptační sítě
- nově zobrazuje i služby partnerské sítě Travis, například myčky, čištění nádrží nebo parkoviště
- detailní informace o čerpacích stanicích včetně lokality, ceny pohonných hmot a dalších služeb
- plánování tras s ohledem na parametry nákladního vozidla
- Rychlejší odezva a lepší stabilita portálu
- Responzivní design umožňuje klientský portál používat i v mobilním telefonu
- Možnost vytvořit seznam oblíbených čerpacích stanic a dalších zastávek
- Snadné nastavení notifikací, například při tankování na určité čerpací stanici
Klientský portál je služba pro zákazníky Eurowagu. Nové funkcionality jsou dostupné po přihlášení uživatelským jménem a heslem.
O společnosti EUROWAG
Společnost Eurowag už více než 25 let poskytuje integrované služby mobility a plateb pro mezinárodní dopravní firmy. Ve svém oboru patří k nejrychleji rostoucím společnostem v Evropě. Jejím posláním je zajistit, aby byl provoz milionů nákladních vozidel křižujících Evropu čistší, férový a efektivní. Za tímto účelem nabízí Eurowag svým zákazníkům produkty a služby založené na moderních digitálních technologiích, od plateb za klasické a alternativní palivo, dobíjení elektrických vozidel a platbu mýta přes vracení daní, telematiku a navigace až po paletu finančních služeb či poradenství v oblasti čisté mobility.
Eurowag podporuje inovace i v oblasti filantropie. V rámci projektu Philanthropy and You, jehož se pravidelně účastní ¾ zaměstnanců společnosti, dostává každý ze zaměstnanců Eurowagu individuální rozpočet na dobročinnost a také naprostou důvěru v tom, jak s penězi naloží. Projekt už inspiroval několik dalších velkých IT korporací k podobné aktivitě. Pro více informací navštivte https://www.eurowag.com/cz.