BMW i4 je vítězem ankety Flotilové elektroauto roku 2022.

Čistě elektrické BMW i4 se stalo vítězem jedné ze dvou hlavních kategorií ankety Flotila roku 2022. V anketě pořádané odborným magazínem pro správu firemních automobilů Flotila získalo cenu Flotilové elektroauto roku 2022. 

Praha. BMW i4 oslavilo další úspěch, tentokrát v anketě Flotila roku 2022 časopisu Flotila, když zvítězilo v kategorii Flotilové elektroauto roku. Porazilo 12 dalších nominovaných čistě elektrických modelů. Vítěze vybralo na 150 fleetových manažerů českých firem, kteří se zúčastnili testovacích jízd pořádaných v září magazínem Flotila v Hradci Králové. 

BMW i4 tímto vítězstvím navazuje na celou sérii úspěchů, z nichž nejvýznamnějším na tuzemském trhu byl zisk titulu Auto roku 2021/22 v České republice. Partnerem letošního 19. ročníku ankety Flotila roku 2022 je společnost ČEZ ESCO. Ocenění pro BMW i4 tak bylo předáno na stánku společnosti ČEZ v rámci letošního veletrhu čisté mobility e-SALON. Zde je také do 13. listopadu 2022 vystaveno. 

Kontakt

David Haidinger, Corporate Communications Manager, BMW Czech Republic
Telefon: +420 739 601 171; e-mail: david.haidinger@bmwgroup.com
BMW PressClub CZ: www.press.bmwgroup.com/pressclub/p/cz/startpage.htm
Internet: www.bmw.cz; Facebook CZ: https://www.facebook.com/BMW.Ceska.Republika

BMW Group

BMW Group je se svými značkami BMW, MINI, Rolls-Royce a BMW Motorrad vedoucím výrobcem prémiových automobilů a motocyklů, stejně tak jako poskytovatelem prémiových finančních produktů a služeb mobility. BMW Group je globální společností s 31 výrobními a montážními závody v 15 zemích a celosvětovou prodejní sítí se zastoupením ve více než 140 zemích.

V roce 2021 společnost BMW Group prodala po celém světě více než 2,5 milionu osobních vozů a více než 194 000 motocyklů. Zisk před zdaněním ve finančním roce 2021 činil 16,1 miliardy Euro, příjmy dosáhly 111,2 miliardy Euro. K 31. prosinci 2021 pracovalo pro BMW Group 118 909 zaměstnanců.

Úspěchy společnosti BMW Group se vždy opíraly o dlouhodobé strategie a odpovědnost. Společnost již ve svých počátcích určila směr, kterým se bude ubírat, a důsledně se zaměřuje na udržitelnost a ochranu zdrojů, a to od dodavatelského řetězce přes výrobu až po fázi konce životního cyklu všech produktů.

www.bmwgroup.com
Facebook: http://www.facebook.com/BMWGroup
Twitter: http://twitter.com/BMWGroup
YouTube: http://www.youtube.com/BMWGroupview
Google+: http://googleplus.bmwgroup.com