Vánoce podle vlastních představ

Do Vánoc zbývá už jen několik týdnů a nastává tak čas na představení vánoční kampaně Lidlu. Tentokrát v ní zdůrazňuje to, že není důležité, aby bylo vše dokonalé, ale to, aby byly Vánoce podle vašich vlastních představ. Kampaň tradičně doplní nabídka specialit Deluxe i akce, ve které budou odměnou za nákupy kvalitní výrobky do kuchyně značky Simax.

Představte si zasněžené náměstí, kde se mezi stromky všech velikostí krčí jeden, který úplně nezapadá – je malý, křivý a s nepravidelnými větvičkami. A právě na něj se zaměřuje vánoční spot Lidlu. Přesně tenhle stromek totiž odpovídá obrázku v ruce malého chlapce, který ke stromku po chvilce přistupuje. Přestože se může zdát, že stromek není atraktivní pro žádného zákazníka, pro chlapce je tím jediným a pravým, který hledal.

Cílem letošního vánočního spotu je ukázat, že nezáleží na tom, aby byly Vánoce naprosto bezchybné, ale na tom, jestli splňují představy vás a vašich blízkých. „Prostřednictvím spotu chceme předat poselství, že není důležité, jestli bude vše perfektní a dokonalé. Záleží především na tom, s kým budete Vánoce trávit,“ přibližuje jednatel společnosti Lidl odpovědný za marketing Michal Farník. 

Vánoční příběh Lidlu je k vidění na televizních obrazovkách, online i v letáku, stejný vánoční vizuál bude zdobit i prodejny. Do podobného duchu budou laděné i spoty k Deluxe specialitám, které k předvánočnímu času neodmyslitelně patří.

Tím ovšem nadílka od Lidlu nekončí. Od pondělí 21. listopadu získají zákazníci odměnu za své nákupy. Za zvýhodněnou cenu si mohou domů odnést také kolekci kvalitního českého skla Simax. „Touto kampaní ctíme českou tradici a zároveň zákazníkům poskytujeme vysokou kvalitu, na kterou se u nás mohou vždy spolehnout,“ doplňuje Michal Farník.

Na výběr bude sada mís, hranatý či kulatý pekáč a zásobníky ve dvou různých velikostech. Užitečnými pomocníky budou při zapékání, dušení a pečení i při servírování salátů, polévek nebo kompotů. Celá sada má společné to, že je vyrobena z kvalitního a tepelně odolného skla. Kompletní kolekci bude možné získat po nasbírání 12 samolepek, samolepku zákazníci obdrží za každých 300 Kč nákupu. Následně si jen stačí vybrat podle vlastního přání a pořídit si vybraný produkt za výhodnější cenu 99,90 Kč. Bez sbírání samolepek budou produkty Simax v prodeji za 299 Kč. Sběratelská akce potrvá až do Štědrého dne, nebo do vyprodání zásob, nevztahuje se přitom na nákupy na lidl-shop.cz

O společnosti Lidl

Společnost Lidl vstoupila na český trh v červnu 2003, kdy otevřela prvních 14 prodejen. V současnosti provozuje síť 303 prodejen, které jsou zásobovány 5 logistickými centry. Filozofie prodeje společnosti Lidl je založena na privátních značkách, které tvoří více než 75 % veškerého sortimentu. Kromě nejvyšší kvality za nejlepší cenu oceňují zákazníci prodejen Lidl také pravidelné, tematické týdny s nabídkou potravin a spotřebního zboží, které není součástí stálého sortimentu. Spotřební zboží Lidl nabízí také ve svém internetovém obchodě Lidl-shop. Společnost Lidl se snaží být ve všech oblastech podnikání maximálně odpovědná vůči svému okolí. V rámci společenské odpovědnosti se Lidl dlouhodobě zaměřuje na podporu dětí, pro něž realizuje různé projekty, například sbírku Srdce dětem či v minulých letech výstavbu Rákosníčkových hřišť. 

Více informací naleznete na: 

www.lidl.cz

www.twitter.com/lidlcz

www.instagram.com/lidlcz

www.youtube.com/user/LIDLCeskaRepublika