Společnost Adform, jediná globální, nezávislá a plně integrovaná reklamní platforma vytvořená pro účely moderního marketingu, převzala ocenění „Best DSP“ v soutěži Adweek Readers‘ Choice 2022: Best of Tech. Tento renomovaný odborný magazín požádal své čtenáře, aby vybrali nejlepší poskytovatele reklamních a marketingových technologií. Společnost Adform ve své kategorii soupeřila s některými z nejuznávanějších hráčů v oboru.
„Toto ocenění je dalším projevem důvěry od značek a agentur, které potvrzují, že jsme preferovaným programatickým partnerem,“ řekl John Piccone, regionální prezident společnosti Adform pro Ameriku. „Toto ocenění je skutečně poctou všemu neuvěřitelnému talentu a tvrdé práci našich týmů za posledních dvacet let.“
Během jedenáctitýdenního hlasování přicházely hlasy od čtenářů časopisu Adweek, kteří patří k předním značkám a agenturám, s cílem určit vítěze soutěže Adweek 2022 Readers‘ Choice: Best of Tech Awards.
Ocenění Readers‘ Choice dokazuje, jak moc si reklamní a marketingová komunita cení společnosti Adform. Společnost Adform bude i nadále soustřeďovat úsilí směrem k výsledkům partnerů a klientů.
Toto uznání následuje po tom, co společnost Adform získala na začátku letošního roku několik prestižních ocenění za ID Fusion: Adform získal 2022 AdExchanger Awards za Best Identity Tech a Best Privacy Tech. Získala také ocenění The Drum’s Digital Advertising Award a Campaign Tech Award v kategorii Best Response to Change. Získala také ocenění iF design award za User Experience v kategorii Communication UX, a to s aplikací Adform FLOW.
Více o Adform DSP se dozvíte zde.
O Adformu
Adform je jedinou celosvětově působící, nezávislou a plně integrovanou reklamní platformou stvořenou pro účely moderního marketingu. Unikátní technologie Adform Flow spojuje dokonalou uživatelskou zkušenost s modulární, otevřenou a škálovatelnou architekturou, která umožňuje bezproblémovou správu kampaní po celou dobu jejich životního cyklu. Klientům nabízí vylepšenou kontrolu nad kampaněmi včetně dat, která v jejich průběhu získají. Adform svou technologii vylepšující spolupráci mezi lidmi a stroji rozvíjí již od roku 2002.
Více informací se dozvíte na www.adform.com.