Vzdává hold ženě-múze, oslavuje krásu nesenou ženskou kreativitou, vášní, talentem a sebevědomím
Ve středu 7. prosince 2022 od 9 hodin se pod záštitou Nadace AGROFERT na portálu iDNES.cz uskuteční tradiční, už dvaadvacátá charitativní aukce prestižního kalendáře Pirelli, tentokrát s podtitulem „Milostné dopisy múze“. Jedná se o 49. edici tohoto sběratelsky cenného kalendáře, který se tiskne vždy v omezeném množství a není určen k prodeji. Italská firma Pirelli jeden výtisk každoročně věnuje do veřejné internetové aukce i v České republice, a to exkluzivně právě zpravodajskému portálu iDNES.cz. Autorkou snímků ve vydání pro rok 2023 je fotografka Emma Summertonová – v pořadí pátá žena, která kalendáři Pirelli vtiskla svůj rukopis. Před objektiv pozvala modelky, jejichž život a aktivity přesahují pózování před fotoaparátem a chození po přehlídkovém molu, jako například Emily Ratajkowski, Lauren Wasserovou, Caru Delevingne či Sashu Pivovarovou.
Prostředky získané v aukci budou i letos tradičně věnovány na pomoc při léčbě pacientů Masarykova onkologického ústavu v Brně. Konkrétně budou využity k nákupu antidekubitních matrací, které zásadně pomáhají předcházet vzniku proleženin u pacientů se ztrátou hybnosti nebo citlivosti.
Kalendář Pirelli na rok 2023 na 26 stranách nabídne 26 velkých fotografií čtrnácti modelek v působivé stylizaci. Do fotografií modelky vtahuje podle reality, svých rolí se jako múzy chápou s ohledem na to, čemu se kromě modelingu věnují ve skutečnosti:
- Lauren Wasserová zosobňuje Sportovkyni – před modelingem se naplno věnovala basketbalu a běhu. Musela zápasit s vážnou nemocí, syndromem toxického šoku, který ji nakonec připravil o obě nohy od kolenou dolů. Nenechala se zlomit, ani depresemi, ani posttraumatickou poruchou.
- Guinevere van Seenusová vystupuje jako Fotografka – v modelingu našla cestu i na opačnou stranu a její snímky otiskují světové magazíny.
- Sasha Pivovarová se stala Malířkou – tvoří expresionistické obrazy, vystavuje a dočkává se uznalých recenzí.
- Karlie Klossová je zvěčněna jako Techno-vědkyně, Emily Ratajkowski je Spisovatelkou, Cara Delevingne Umělkyní, Bella Hadidová Vílou. Lila Mossová vstoupila do postavy Věštkyně, Adwoa Aboahová do Královny, Kaya Wilkinsová do Hudebnice. Do Vypravěčky se vpisuje Precious Lee, Ashley Grahamová se našla v Aktivistce, Adut Akechová se představuje jako Lovkyně snů, He Cong jako Žena – mudrc.
Charitativní aukce prestižních kalendářů Pirelli jsou s portálem iDNES.cz spojeny již od roku 1992. Dosavadních jednadvacet ročníků vyneslo celkem více než 4,7 milionu korun, které putovaly na konto Masarykova onkologického ústavu v Brně.
Více informací k letošní aukci kalendáře Pirelli zájemci naleznou zde: https://www.idnes.cz/zpravy/aukce/pirelli2023
_______________________________________________________________________________________________________
O MEDIÁLNÍ SKUPINĚ MAFRA
Mediální skupina MAFRA je největším multimediálním domem na českém trhu, který prostřednictvím svých produktů pravidelně osloví 3,2 milionu čtenářů tisku a měsíčně 7,4 milionu návštěvníků internetu.
Celková čtenost titulů MAFRA je 4,93 milionu čtenářů, což představuje 56,2 % populace v ČR ve věku 12-79 let. Měsíční návštěvnost internetových projektů dosahuje 7,4 milionu reálných uživatelů.
Tiskové portfolio mediální skupiny MAFRA zahrnuje širokou škálu titulů napříč segmenty od deníků s vkládanými magazíny přes celostátní zpravodajské týdeníky, společenské časopisy, tituly zdarma po programové tituly, časopisy životního stylu pro ženy a další.
Vlajkovou lodí je nejčtenější seriózní deník Mladá fronta DNES, druhým deníkem ve skupině jsou Lidové noviny. Kategorii bezplatných tištěných titulů zastupuje deník METRO a regionální týdeník 5plus2.
Zástupcem v časopiseckém segmentu je zpravodajsko-společenský týdeník TÉMA, který se s nejvyšším prodaným nákladem řadí mezi nejčtenější tituly ve své kategorii. Mezi top tituly v nabídce časopisů dále patří Cosmopolitan, Esquire, Harper’s Bazaar, Chvilka pro tebe, Pestrý svět, Rytmus života, Tina, Týdeník Televize a Žena a život.
Zpravodajské portfolio doplňují největší zpravodajský web iDNES.cz, prémiový produkt iDNES Premium pro registrované členy, který nabízí exkluzivní obsah doplněný o kvalitní zábavu, dále videoportál iDNES.tv, zpravodajský server Lidovky.cz a eMimino.cz, největší komunitní web pro maminky. Rodina iDNES.cz zahrnuje také komunitní weby s různým zaměřením: největší internetové fotoalbum Rajče.net a realitní web reality.idnes.cz.
Do skupiny dále patří skupina hudebních TV stanic Óčko a Rádio Impuls (součástí mediální divize Agrofert), virtuální operátor MOBIL.CZ, mobilní aplikace Portmonka a IDOS.cz, vyhledávač jízdních řádů ve veřejné dopravě.
Digitál je ve skupině MAFRA zastoupen společností ACOMWARE, konzultační společností pro digitální marketing.
Do mediální skupiny MAFRA patří také skupina TICKETPORTAL, největší ticketingová společnost v Česku a na Slovensku.
Skupina je rovněž mediazastupitelem největšího českého webu o osobních financích Peníze.cz.
Na Slovensku je portfolio mediální skupiny MAFRA zastoupeno vydavatelstvím MAFRA Slovakia, které vydává například Hospodárske noviny, magazíny Evita a TÉMA a je provozovatelem webového portálu HNonline.sk a dalších titulů.
Nedílnou součástí skupiny jsou také tiskárny MAFRAPRINT, které zajišťují nejen coldsetový tisk všech titulů MAFRA, ale i velkonákladový tisk pro obchodní partnery.
Skupina je členem koncernu Agrofert.