Dejte šanci rostlinné stravě

Lidl nabízí řešení pro všechny, kteří ještě nemají vybráno žádné novoroční předsevzetí. Třicetidenní veggie výzvu, která bude prospěšná pro tělo, ale zároveň životní prostředí. I letos se totiž stal partnerem ProVeg Veggie Challenge, která pomáhá snížit spotřebu živočišných výrobků a do níž se může zapojit úplně každý.

 I letošní rok mohou zájemci zahájit tím, že udělají něco pro sebe a zároveň pro naši planetu. Stačí přitom málo – zapojit se do výzvy a dát šanci rostlinné stravě. Účastníci si mohou vyzkoušet tři varianty stravování, a to veganské, vegetariánské, nebo zkrátka „jen“ jíst méně masa. Součástí výzvy jsou informace o přínosech rostlinné stravy pro tělo, ale také o vlivu na životní prostředí. Rostlinné stravování totiž pomáhá v boji proti změně klimatu, zachování biologické rozmanitosti i při udržitelnějším využívání zdrojů.

Zapojení strávníci získají zdarma recepty, tipy i zajímavé informace například o tom, kolik CO2, vody, půdy a životů zvířat ušetří rostlinnou stravou. Každému bude k dispozici také osobní koučka, která ráda poradí a zároveň zodpoví všechny dotazy ohledně výzvy. Společnost Lidl se stala partnerem výzvy již podruhé. Zájemci registrovaní prostřednictvím Lidlu v předešlém ročníku pomohli ušetřit celkem 858 zvířecích životů, 13 070 kg ekvivalentu CO2 (takové množství vyprodukuje automobil při ujetí cca 108 900 km), přes 113 000 hektolitrů vody (cca 182 900 sprch) a 20 943 m2 půdy (což odpovídá cca 3 fotbalovým hřištím).

ProVeg Veggie Challenge podporuje Lidl také prostřednictvím svého sortimentu, kde již nyní nabízí celu řadu rostlinných výrobků. Stálý sortiment pak pravidelně zpestřuje nabídkami akčními, na tu následující se mohou zákazníci těšit koncem ledna. Aktuální nabídku veganských výrobků pod značkou Vemondo pak v dohledné době doplní novinky v podobě veganských klobásek, kousků, gyrosu či kuliček. Její pevnou součást pak tvoří vegangurty, rostlinné nápoje, pomazánky a saláty, ale také veganské mleté, hamburger, hummus či tofu.

Většinu rostlinných produktů v nabídce sjednocuje privátní značka Vemondo, která je známá ve všech zemích, kde Lidl působí. Vybrané výrobky jsou označeny také mezinárodní ochrannou známkou V-label, která umožní ještě lepší orientaci zákazníka v prodejnách. Veganské a vegetariánské produkty tak rozezná na první pohled.

Zájemci se mohou zdarma zaregistrovat na https://veggiechallenge.cz/lidl/ 

O společnosti Lidl

Společnost Lidl vstoupila na český trh v červnu 2003, kdy otevřela prvních 14 prodejen. V současnosti provozuje síť 307 prodejen, které jsou zásobovány 5 logistickými centry. Filozofie prodeje společnosti Lidl je založena na privátních značkách, které tvoří více než 80 % veškerého sortimentu. Kromě nejvyšší kvality za nejlepší cenu oceňují zákazníci prodejen Lidl také pravidelné, tematické týdny s nabídkou potravin a spotřebního zboží, které není součástí stálého sortimentu. Spotřební zboží Lidl nabízí také ve svém internetovém obchodě Lidl-shop. Společnost Lidl se snaží být ve všech oblastech podnikání maximálně odpovědná vůči svému okolí. V rámci společenské odpovědnosti se Lidl dlouhodobě zaměřuje na podporu dětí, pro něž realizuje různé projekty, například sbírku Srdce dětem či v minulých letech výstavbu Rákosníčkových hřišť. 

Více informací naleznete na: 

www.lidl.cz

www.twitter.com/lidlcz

www.facebook.com/lidlcesko

www.instagram.com/lidlcz

www.youtube.com/user/LIDLC