Světlo televizního vysílání spatřila první reklama pánské kosmetiky Angry Beards. A tak se vedle vložek, které polapí veškerý zápach a krémů na vaginální trápení, budou českým televizním éterem prohánět i koule.
Televizní spot Angry Beards YT: https://www.youtube.com/watch?v=GfdacPwvAT8
Animovaný spot z dílny KNOWLIMITS je od 16. ledna 2023 nasazen ve vysílání televizní skupiny NOVA. A protože se tam objevuje „kacířské“ označení šourku s varlaty – koule, rovnou v čase s hvězdičkou, po desáté hodině večerní.
„Naše výrobky jsou pro chlapy, a protože neprodukujeme kosmetiku na ´pánské intimní partie´, ale na koule, voláme po právu je nazývat pravými jmény,“ vysvětluje majitel Angry Beards, Tomáš Čech, jehož značka se díky unikátním produktům a neortodoxnímu přístupu ke komunikaci s fanoušky stala lovebrandem.
Reklama Angry Beards říká, že do pohlaví ostatních nikomu nic není. Ale zároveň si vymiňuje nárok na sebeidentifikaci chlapů s koulemi. Třicetivteřinový spot, který bude v televizním éteru měsíc, podpoří kampaň na YouTube, sociálních sítích a v online prostředí obecně.
Když má chlap pytel, tak by měl mít i koule se o něj starat
Značka Angry Beards se proslavila řízným přístupem a získala si jím oblibu mnoha zákazníků. Svědčí o tom i loňský obrat v hodnotě 180 milionů Kč ve třech zemích Evropy. Jejím zakladatelem a majitelem je Tomáš Čech.
Angry Beards nabízí chlapskou kosmetiku (nejen) na vousy. Nejvěhlasnějšími produkty značky se ale staly sportovní lubrikant a deodorant na koule. Jeho poslední kampaň vynesla 150 tisíc korun na charitativní projekt Movember a na 20 tisíc zákazníků dostalo leták s návodem na samovyšetření „koulí“.