Praha, 1. února 2023 – Žádné anonymní tváře z fotobank, ale skuteční zaměstnanci se nově objevují v reklamních kampaních sítě očních optik Fokus. Tímto netradičním a osobnějším konceptem se chce společnost, která letos oslaví 75 let, ještě více přiblížit svým klientům a představit tak originálním způsobem konkrétní tváře a příběh firmy.
![](https://feedit.cz/wp-content/uploads/2023/02/Fokus_5-1024x656.jpg)
![](https://feedit.cz/wp-content/uploads/2023/02/Fokus_Februar_01.jpg)
Pro aktuální kampaň zvolil Fokus optik téma lásky ve všech jejích podobách. A opět se na jejím vzniku podílejí zaměstnanci společnosti. „Se zapojením našich kolegů jsme začali již v druhé polovině loňského roku a moc mě těší, že u zákazníků se okamžitě setkala s velmi pozitivním ohlasem. Chceme v ní poukázat na to, že ve Fokusu, který se nám o zrak stará již 75 let, pracují špičkoví odborníci ve svém oboru, kteří jsou ale především lidé jako všichni ostatní,“ uvedl Tomáš Schuchmann, marketingový a eCommerce ředitel sítě očních optik Fokus. „Například v aktuální kampani, jež představuje rozmanité formy lásky, jsme zapojili kolegy z Čech a Slovenska od marketingu přes obchod až po samotnou výrobu. Budete tak mít možnost poznat osoby, které se třeba starají o zhotovení vašich brýlí, či dokonce pejska Merlota, který je věrným společníkem naší kolegyně nejen doma, ale i v našich kancelářích. Během roku budeme v tomto konceptu i nadále pokračovat, díky čemuž vám představíme další naše skvělé kolegy,“ dodává.
Síť očních optik Fokus se rozhodla nahradit neosobní tváře z fotobank za ty reálné patřící zaměstnancům z různých oddělení či přímo poboček na Slovensku i v Čechách, aby se ještě víc přiblížila svým zákazníkům a ukázala tak konkrétní lidi pracující v tomto oboru. „Ve Fokus optik si zakládáme na odbornosti prověřené časem a individuálnímu přístupu, díky němuž nabídneme ideální řešení vhodné pro každého. Teď však chceme jít ještě dál, a kromě odbornosti bychom rádi představili, kdo a co Fokus oční optika je. Věříme, že právě díky účasti našich kolegů v kampaních, které můžete vidět přímo v optikách, na billboardech či online světě, budujeme důvěru v značku. Našim cílem je zákazníkovi dokázat, že za odborností a tradicí stojí především konkrétní lidé a konkrétní tváře,“ doplnil Tomáš Schuchman.
Síť očních optik Fokus tento rok oslavuje 75 let od první zmínky, která se datuje již od roku 1948. Do dnešního dne se dokázala stát jedničkou ve svém oboru v Čechách i na Slovensku se 160 pobočkami, více jak 800 odbornými zaměstnanci a 200 tisíci spokojenými zákazníky ročně.