V Praze, 8. 2. 2023 / Digitální fullservisová agentura Marketup ohlásila příchod nového člena managementu. Na pozici Head of Client Leadership nastoupil k 1. lednu 2023 Michal Ťoupalík z OMD.
Do managementu agentury Marketup nastoupil začátkem ledna Michal Ťoupalík jako šéf nově vytvořeného oddělení Client Leadership. Marketup tímto pokračuje v trendu z loňského roku a dále rozšiřuje svůj seniorní tým.
Michal Ťoupalík působil sedm let v roli ředitele klientského servisu agentury OMD ze skupiny Omnicom. Zodpovídal za rozvoj a obchodní výsledky klientských týmů, které zajišťovaly marketingovou komunikaci pro klíčové zadavatele na trhu jako Kaufland, Philips, McDonald’s nebo skupinu Renault ve všech mediálních kanálech, tradičních i online. Zkušenosti s digitálními médii získal během předchozího osmiletého působení v MEC (nyní Wavemaker) ze skupiny GroupM v rámci WPP, kde se zaměřoval na rozvoj a integraci digitálních služeb a strategii celé agentury.
Po 15 letech působení v nadnárodních reklamních agenturách posiluje Michal management Marketupu s cílem dále zlepšit expertízu agentury v integrovaných službách pro klienty. S jeho příchodem do agentury se stávající i budoucí klienti mohou těšit na ještě větší rozšíření kompetencí v oblastech rozvoje klientského byznysu, strategického consultingu a komplexních marketingových přístupů, stejně jako rozšíření působení z digitálu na všechny mediální kanály.
„Marketup vnímám jako jednu z největších nezávislých agentur na trhu, která má vynikající renomé díky dosahovaným výsledkům a profesionálnímu přístupu. Mým cílem bude posílení pozice Marketupu jako agentury první volby pro klienty, kteří vyhledávají dlouhodobý vztah, prvotřídní úroveň marketingové komunikace a hlavně partnera, který jim pomůže zajistit dlouhodobý růst,“ říká nový šéf klientského servisu Michal Ťoupalík. „Naší ambicí je udělat z Marketupu inspiraci pro celý obor ve vnímání spolupráce klient-agentura. Vlastními inovacemi, sehraností, empatií a spolehlivostí celého Marketup týmu. To vše zabalené do přístupu, kdy je pro nás primární vztah a byznys klienta.“
Miroslav Král, CEO agentury, doplňuje: „Do roku 2023 vstupuje Marketup silnější než kdy dříve. V loňském roce jsme získali ocenění Effie Award a byli jsme zařazeni mezi 50 nejrychleji rostoucích technologických firem v Česku v žebříčku Deloitte. Pro klienty jsme vyvinuli a využíváme pokročilé datové nástroje, například automatizovaný reporting či machine learning technologie pro zvyšování efektivity digitálních kampaní. Loni jsme rozšířili seniorní projektový tým, Michal nyní buduje Client Leadership oddělení pro propojení integrovaných služeb výzkumu, kreativy, mediální komunikace a dat.“
Zleva: Šéf mediální divize Michal Vrtiška, šéf klientského servisu Michal Ťoupalík, zakladatel a CEO Marketup Miroslav Král
°°°
O agentuře Marketup
Marketup je nezávislá digitální fullservisová agentura působící na českém trhu třináctým rokem. V portfoliu agentury jsou významné české i globální značky, o které se Marketup stará dlouhodobě ve více než 30 zemích. Tým Marketup podporuje sílu značek a jejich obchodní růst integrovanými službami od tvorby strategie, kreativy & produkce, mediálního plánování a komunikace až po využití pokročilých technologií a dat. Díky šíři svého záběru, konzultačnímu know-how a vysoké úrovni client servisu je agentura vyhledávaným partnerem pro klienty, kteří spoléhají na externí marketingový tým, potřebují vybudovat inhouse digitální tým, chtějí se stát lídrem v inovacích v oblasti digitální komunikace nebo chtějí realizovat digitální transformaci. Od roku 2020 je Marketup členem Asociace komunikačních agentur. Agentura byla v letech 2021 a 2022 oceněna titulem Czech Business Superbrands v oboru marketingu a reklamy, v roce 2022 získala ocenění Effie Award a v rámci Deloitte Technology Fast 50 CE byla zařazena mezi 50 nejrychleji rostoucích technologických firem v Česku. Její týmy se umísťují na předních pozicích v soutěži Young Lions. Agentura se rovněž věnuje vzdělávání klientů, odborné veřejnosti i studentů prostřednictvím konferencí, workshopů, školení nebo blogu.