OREA: Komentář k návštěvnosti hotelů za prosinec 2022 a návštěvnosti HUZ za 4. čtvrtletí 2022

Komentáře za OREA Hotels & Resorts k dnes zveřejněným výsledkům ČSÚ k návštěvnosti hotelů za prosinec 2022 a návštěvnosti v hromadných ubytovacích zařízeních za 4. čtvrtletí 2022.

Komentář Jiřího Fontany, ředitele obchodní strategie hotelové sítě OREA Hotels & Resorts, k výsledkům návštěvnosti hotelů za prosinec 2022.

„Návštěvnost za prosinec byla rekordní. Zvýšenou poptávku jsme pozorovali nejen na konci roku, ale i během adventních svátků. Celková obsazenost napříč sítí OREA byla 58 %, což je na daný měsíc velmi vysoká hodnota. Pozitivně nás překvapila také obsazenost našich hotelů v Praze, která za celý měsíc přesáhla 80 %. V rámci konce roku byla tradičně nejvyšší poptávka po horských resortech, které nabízí skvělou kombinaci zábavného programu a gastronomického zážitku. Na silvestrovské oslavy pak byla kompletně vyprodaná většina našich hotelů.“

Komentář Jiřího Fontany, ředitele obchodní strategie hotelové sítě OREA Hotels & Resorts, k výsledkům návštěvnosti v hromadných ubytovacích zařízeních – 4. čtvrtletí 2022

„Celková obsazenost našich hotelů za poslední čtvrtletí roku 2022 dosáhla 65 %, přičemž nejsilnějším měsícem byl již tradičně říjen. Velmi dobré výsledky jsme ale zaznamenali i během listopadu. Hosté si totiž naše resorty oblíbili díky širokému spektru služeb i v měsících, kdy je větší pravděpodobnost horšího počasí. Během celého čtvrtletí pak v poptávce vedla Praha, kde obsazenost přesáhla 85 %. Zvýšený zájem byl ale i po ostatních destinacích, například značně stoupla poptávka po našich SPA hotelech v Mariánských Lázních. Zajímavé také je, že se více než 90 % prodejů realizovalo přes online prodejní kanály, naprostá většina pak přímo přes www.orea.cz. Naopak organizované zájezdy jsou již zcela minoritním segmentem.“