Jeden z nejfrekventovanějších supermarketů Albert prošel modernizací

Albert v pražském obchodním centru Atrium Flóra prošel rekonstrukcí. Nabízí tak ještě pohodlnější a rychlejší nákup s důrazem na čerstvé potraviny. Urychlení nákupu pomáhá i desítka samoobslužných pokladen. Technologické inovace jako LED osvětlení, nový chladící nábytek či teplotní čidla zase šetří energie. Jde o první modernizovanou prodejnu, kterou Albert letos otevřel. I v tomto roce v nich plánuje pokračovat ve stejném tempu, jako loni.

Modernizace proběhla podle nejnovějšího konceptu pro městské supermarkety. Tuto podobu již má například prodejna v Jesenici či na pražském Spořilově. Charakterizuje ji vzdušnost a příjemný design s nízkými regály. „Po modernizaci se kompletně změnil celý vzhled prodejny a některé úseky se úplně prohodily. Vstupuje se do sekce ovoce a zeleniny, na které navazují lahůdky, za nimi je pekárna, u ní je sekce s masem a úseky s čerstvými potravinami jsou teď u sebe. Mléčné a mrazené jsou umístěné podél celé prodejny. A uprostřed jsou suché potraviny,“ popisuje změny Petr Šimůnek, manažer prodejny.

Zákazníci můžou vybírat ze širokého sortimentu s důrazem na čerstvost i na produkty podporující zdravý životní styl, včetně výrobků Fresh Bistro, které jsou ideální pro rychlý oběd nebo svačinu. Sekce Zdravě s Albertem nabízí sortiment pro různá zdravotní omezení či stravovací návyky, ať už jde o produkty bio, veganské či vegetariánské, bez lepku, cukru či laktózy.

Desítka samoobslužných pokladen pomáhá s rychlejším odbavením

Velká změna proběhla také u pokladen. Nově je v prodejně pět samoobslužných pokladen na hotovost. Celkem tedy můžou zákazníci využít šest pokladen s obsluhou a deset samoobslužných. Nechybí kompletně nové vybavení, včetně chladícího nábytku, který je osazen teplotními čidly. Ta pomáhají hlídat teplotu, šetřit energii a snižovat tak uhlíkovou stopu. Elektronické cenovky zase šetří práci zaměstnancům a také papír. Díky všem inovacím a novému vybavení ušetří obchod více než třetinu energií.

Prodejna je pro zákazníky otevřená denně od 7:00 do půlnoci. O zákazníky se starají na čtyři desítky zaměstnanců.

O Albertu

  • Obchody Albert působí na českém trhu více než 31 let. První obchod přivítal zákazníky 6. 6. 1991 v Jihlavě. 
  • Síť prodejen Albert má více než 330 obchodů po celé České republice, hypermarkety a supermarkety Albert najdou zákazníci v každém kraji. 
  • Albert patří mezi největší soukromé zaměstnavatele v Česku, o zákazníky se denně stará téměř 20 000 zaměstnanců. 
  • Nadační fond Albert založil řetězec Albert 1. září 2009 za účelem podpory zdravého životního stylu dětí i jejich rodičů a podpory vzdělávání, integrace a rozvoje dětí ze sociálně znevýhodněných skupin. 
  • Zdravé stravování podporuje Nadační fond Albert prostřednictvím vzdělávacího programu Zdravá 5, který přibližuje dětem principy zdravé výživy a zdravého životního stylu. Sociálně znevýhodněné děti fond podporuje prostřednictvím hlasování zákazníků v rámci programu Bertík pomáhá a projekty Obchůdky s Albertem a Do Alberta na praxi
  • Za dlouhodobou podporu dětí ze sociálně znevýhodněného prostředí získal Albert v roce 2018 ocenění Bílá vrána. 
  • Albert získal stříbrný certifikát v kategorii TOP Odpovědná velká firma roku 2017, ve stejném roce udělilo Fórum dárců Nadačnímu fondu Albert cenu za zaměstnaneckou sbírku a v roce 2016 byl fond zařazen mezi TOP 25 firemních fondů a nadací podle objemu rozdělených příspěvků. 
  • Již od roku 2012 darují desítky hypermarketů Albert neprodané potraviny Federaci potravinových bank. Neprodané čerstvé potraviny, které nesplňují nároky na konzumaci, putují zase do zoologických zahrad a farem ke zkrmení. Ve vybraných obchodech se používá také speciální kompostér, který dokáže během 24 hodin přeměnit organický odpad na hnojivo. 
  • Albert je tradičním partnerem Národní potravinové sbírky a v roce 2017 získal titul Obchodník s největším meziročním nárůstem objemu vybraných potravin.