Celio představuje v pražském OC Palladium nový koncept prodejny

Celio posiluje svou přítomnost v retailu a otevírá v novém konceptu prodejnu v pražském obchodním centru Palladium. 

Praha 6. března – Původem francouzská značka pánské módy celio rozšiřuje svou síť kamenných obchodů na českém trhu. K deseti stávajícím prodejnám přidává novou v pražském obchodním centru Palladium. 

Celio generuje převážnou část obratu z retailu. I z tohoto důvodu se k otevření další pobočky rozhodla a do budoucna plánuje ve své expanzi pokračovat. „Jako prodejce výhradně pánského oblečení vnímáme, že muži, kteří u nás nakupují, jsou často zvyklí si pořizovat oblečení v kamenných prodejnách,“ říká Josef Hanus, marketingový manažer celio, s tím, že polovinu nákupů však dělají značce ženy. Od roku 2021 nabízí celio také e-shop www.celiostore.cz

V pražském obchodním centru Palladium představí celio na ploše 300 m2 zcela nový koncept otevřené prodejny. Jedná se o vzdušnou pobočku s prostorným vchodem bez výloh, kde jsou produkty velmi jasně a přehledně viditelné už z obchodní pasáže. Interiér kombinuje kov a dřevo, jeho součástí jsou i digitální obrazovky a velkoplošné televize. V obchodě bude rovněž možné vyzvednout si online objednávky v rámci služby Click & Collect. „V prodejnách si zakládáme na zákaznickém servisu, proto věnujeme proškolování našeho personálu nadstandardní péči,“ dodává Josef Hanus. Na novou pobočku upozorní i kampaň na CLV v ulici Na Příkopě, komunikace na sociálních sítích a prostřednictvím newsletteru.

Na českém trhu působí celio od roku 2008. V Praze má i s novou prodejnou celkem pět poboček – kromě Palladia také v obchodních centrech Nový Smíchov, Černý Most, Atrium Flóra a Letňany. Dále provozuje dvě prodejny v Brně – ve Vaňkovce a Olympii – a po jedné v Ústí nad Labem, Pardubicích, Hradci Králové a ve Zlíně. Nejvýdělečnější prodejnou je ta na Novém Smíchově. Letos v lednu zaznamenala značka meziroční nárůst v obratu o 82 % a podobný trend se opakoval i v únoru. Mezi oblíbené produkty patří džíny powerflex, polo trička, svetry nebo kolekce formálního oblečení. 

V komunikaci celio pracuje od roku 2021 s konceptem „Be Normal“, jímž chce nabídnout „normální módu“ za dostupné ceny pro „normální muže“. Staví především na hravosti a humoru, přičemž se spojuje se známými lokálními osobnostmi, jako je zpěvák Matěj Ruppert, fotbalista Tomáš Ujfaluši, FMX rider Petr Pilát, herci Leoš Noha a Ladislav Hampl či kuchař Roman Vaněk.

Předchůdcem značky celio byla společnost Cleo 3000, jež byla založena v roce 1970 ve Francii Mauricem Grosmanem a jeho ženou, původně nabízela ve svém obchodě v pařížské ulici Saint-Lazare dámskou konfekci. V roce 1975 se rozhodla firma přeorientovat na čistě pánskou značku a změnila svůj název na „více mužské a italské“ celio. V roce 1981 má již v Paříži pět obchodů. V roce 2007 zakládá věrnostní klub Celioclub Line, o dva roky později spouští online prodej. V roce 2013 začíná nabízet službu Click & Collect. V současnosti působí na více než 50 trzích, kde provozuje přes 1200 kamenných obchodů.