David Vrba je novým šéfem oddělení People & Culture ve Spořitelně

Novým šéfem oddělení People & Culture v České spořitelně je od 1. února 2023 David Vrba (52). Na starost má komplexní agendu zaměřenou na nábor, rozvoj a vzdělávání zaměstnanců, stejně tak strategii zaměřenou na zdravou firemní kulturu a posilování employer brandingu. 

David má více než 25leté manažerské zkušenosti s vedením lidí ve velkých i malých firmách. Dlouhodobě se věnuje firemnímu i osobnímu koučingu, mimo jiné posledních 1,5 roku úzce spolupracoval s členy představenstva České spořitelny jako týmový mentor a facilitátor. 

V minulosti zastával řadu manažerských pozic ve společnosti 3M, kde působil jako generální ředitel 3M Česko nebo šéf marketingu a obchodu pro střední a východní Evropu. Jako generální ředitel vzdělávací skupiny EDUA Group zodpovídal za provozní i strategické směřování skupiny, rovněž byl u spuštění vzdělávacího on-line projektu Digiskills.cz, platformy pro rozvoj a transformaci leadershipu Modern Midlife Mentors a patřil mezi zakládající členy Red Button, který pomáhá leaderům rozvíjet potenciál lidí ve firmách.

Profil České spořitelny

Jsme nejstarší českou bankou, naše kořeny sahají až do roku 1825. Naším cílem je vést skrze poradenství jednotlivce, firmy a celou společnost k finančnímu zdraví a prosperitě. Jsme největší bankou v České republice s více než 4,5 milionu klientů a zároveň bankou nejdostupnější – disponujeme největší sítí poboček a bankomatů a naše digitální bankovnictví George je nejvyužívanější bankovní aplikací na českém trhu. Máme relevantní nabídku pro všechny typy zákazníků, ať jde o individuální klientelu, drobné podnikatele, malé a střední firmy až po velké korporace a klienty z veřejného sektoru. Od roku 2000 jsme součástí evropské bankovní skupiny Erste. Naše postavení nám dovoluje udávat trend v technologických a digitálních inovacích a zavádění nových služeb a produktů.

  • Jsme první bankou, která se stará o finanční zdraví klientů. Veřejně jsme se zavázali, že do roku 2025:
    • Pomůžeme všem našim klientům vytvořit finanční rezervu na nenadálé výdaje
    • Zpřístupníme kvalitní finanční vzdělávání všem dětem v České republice
    • Pomůžeme milionu našich klientů šetřit si na důchod
    • Poskytneme českým firmám 50 miliard na zvýšení konkurenceschopnosti a udržení pracovních míst
  • Zaujímáme vedoucí tržní pozici v oblasti retailových i firemních úvěrů, hypoték i v celkových vkladech. Našich služeb využívá každá druhá municipalita v České republice.
  • Naše internetové a mobilní bankovnictví George má více než 2 miliony uživatelů a je nejvyužívanější bankovní digitální službou na trhu.
  • Nadace České spořitelny je největší bankovní nadací v ČR. Zaměřuje se především na děti a mladé lidi, u nichž chce vzděláváním rozvíjet takové dovednosti a postoje, které budou přispívat k jejich větší nezávislosti, soběstačnosti a finančnímu zdraví. Nadace do podpory vzdělávacích projektů investuje každý rok desítky milionů korun.