Marketingová konference SEO Restart nabídne přednášky a workshopy odborníků z oblasti a s nimi vhledy do témat, jako je budoucnost SEO a vliv pokroku v oblasti umělé inteligence na vyhledávání. Konference o vyhledávání a nalézání se koná ve čtvrtek 30. března v pražském multikině Dlabačov. Program plný známých marketingových jmen zajišťuje digitální agentura Taste. Společnou řeč i inspiraci na konferenci naleznou SEO konzultanti, provozovatelé webů, majitelé e-shopů, marketingoví manažeři, analytici, online markeťáci, agenturní i freelance konzultanti a v neposlední řadě i odborníci na umělou inteligenci.
Konferenci otevře Jan Tichý, Google Certified Trainer a Chief Product Officer digitální agentury Taste. Zamyslí se nad tím, kam se SEO v budoucnosti ubírá, a jak ho ovlivní pokroky v oblasti umělé inteligence, které mění způsob vyhledávání.
Radek Kupr, analytik a datový specialista, ukáže, jak využít nové Google Analytics 4 pro získání podrobnějších dat o chování uživatelů a jejich využití pro zlepšení SEO.
Pavel Ungr, lektor a konzultant online marketingu, bude mít přednášku na téma transformace tvorby a optimalizace obsahu pomocí AI pro SEO. Ungr se zaměří na nové příležitosti, které nabízejí nejmodernější AI nástroje pro tvorbu a optimalizaci obsahu a ukáže, jak je možné tyto nástroje využít pro zlepšení SEO.
Mají nástroje, jako jsou Ahrefs, Collabim nebo Marketing Miner, správná data o hledanosti klíčových slov? Pravdu na své přednášce s názvem „Srovnáno – mají nástroje správná data o hledanosti klíčových slov?“ odhalí Richard Klačko. Richard je již několik let vedoucím oddělení SEO v agentuře Taste a ukáže rozdíly mezi daty od různých nástrojů a daty přímo od Google.
Jak využít AI nástroje, jako je ChatGPT, pro zlepšení SEO a usnadnění práce? Na to odpoví Vojta Fiala, Head of SEO v Pilulce, který nabídne workshop na téma praktické využití AI v SEO pro začátečníky i pokročilé.
Václav Brynda se zaměří na změny strategií v linkbuildingu na rok 2023 a vrátí se zpět ke kořenům. Jeho přednáška bude o tématu brandu a důležitosti brandu v linkbuildingu. Václav má více než 6 let zkušeností v oblasti získávání odkazů pro klienty a na své přednášce bude sdílet své tipy a triky.
Zdeněk Nešpor, webový konzultant a SEO specialista, bude mluvit o technicky náročných projektech a o tom, jak řešit situace, kdy jsou miliardy URL standardem a běžné SEO nástroje nefungují.
Na konferenci se také uskuteční workshop na téma AI a R studio – optimalizace meta tagů na „jeden“ klik! Workshop se zaměří na návrh vlastního AI prostředí pro optimalizaci meta tagů.
Do světa SEO lidí a jejich výzev a překážek uvede posluchače Martina Zrzavá Libřická, SEO konzultantka, mentorka, nadšenkyně do dat. Bude se věnovat tématu SEO tabu a překonání strachu a pohodlnosti.
Zdeněk Dvořák se věnuje datové službě pro profesionály Ahrefs. Ukáže, jak poznat slabiny této služby, jak se jim vyhnout při linkbuildingu a také jak řešit vše od technického SEO až po obsah a propagaci. Své zkušenosti získal jako Linkbuilder, Head of SEO v Biano a SEO odborník v Econea.cz.