Super zoo spustilo novou mobilní aplikaci plnou speciálních slev

Praha, 14. 3. 2023 – Řetězec s chovatelskými potřebami Super zoo na začátku roku 2023 překvapil své zákazníky zbrusu novou aplikací, se kterou budou jejich nákupy ekonomičtější, rychlejší a v budoucnu také ekologičtější. „Než jsme se pustili do vývoje, udělali jsme si mezi zákazníky průzkum, co by v mobilní aplikaci opravdu ocenili, jelikož aplikace bude sloužit především jim,“ říká Pavel Kopřiva, marketing a e-commerce manager Super zoo, který za vývojem celé aplikace stojí. Aplikace umožňuje přístup ke speciálním slevovým akcím, věrnostní kartě či účtenkám za nákup. 

Více než 70 % zákazníků v dotazníku uvedlo, že by v aplikaci rádi našli kompletní přehled akčních nabídek, o kterých by se rádi zároveň dozvěděli formou upozornění. 80 % zákazníků si přálo, aby v aplikaci po přihlášení našli svou věrnostní Super zoo family kartu a přes 57 % zákazníků očekává, že v aplikaci nalezne kompletní seznam účtenek a faktur za své nákupy. Kromě obsahu nám však šlo také o jednoduchost, přehlednost a rychlost, protože v dnešní době nikdo nechce ztrácet čas složitým klikáním a hledáním skrytých funkcí. Myslím, že se nám náš záměr podařil a aplikace již v tuto chvíli splnila jak naše očekávání, tak i očekávání našich zákazníků,“ dodává Pavel Kopřiva.

Aplikaci Super zoo najdou zákazníci ke stažení v App Storu i Google Play. Během pár okamžiků tak získají možnost rychlé registrace či přihlášení do věrnostního klubu family, přístup ke své věrnostní kartě, kterou již nebudou muset hledat v peněžence, a navigaci na nejbližší prodejnu, ať už se budou nacházet kdekoliv v ČR. Samozřejmostí jsou také informace o speciálních nabídkách, které si podle průzkumu přáli nejvíce. Kromě obvyklých promo akcí na prodejně či e-shopu tak uživatelé aplikace dostanou spoustu dalších příležitostí, jak ušetřit při nákupu ještě více než kdy předtím. V aplikaci na ně čekají speciální slevové kódy a osobní kupony.    

Řetězec se dlouhodobě snaží přispívat k ochraně životního prostředí, a proto ve druhém kvartále 2023 plánuje přidat do aplikace další funkci. Zákazník si bude moci vybrat, jestli chce účtenky za své nákupy tisknout, nebo mu postačí v elektronické formě. Kromě přírody ovšem elektronické účtenky ušetří zákazníkům čas a starosti s reklamacemi a vrácením zboží. Dalším krokem k ekologičtějšímu prodeji bylo v roce 2022 spuštění pilotního projektu bezobalového prodeje krmiva nasyptesi v prodejnách na pražském Zličíně a ve Starém Městě.

Super zoo záleží na potřebách zákazníků a snaží se jim nákupy co nejvíce usnadnit a zpříjemnit, což dokazuje i řada ocenění, která řetězec v posledních letech získal. V roce 2022 se stal Nejdůvěryhodnější značkou roku, obhájil titul Czech Superbrands a vyhrál první cenu v soutěži Visa Czech Top Shop se svou pražskou prodejnou na Zličíně. Tyto úspěchy prodejce chovatelských potřeb nebere na lehkou váhu. Spuštění mobilní aplikace, která je výsledkem několikaleté snahy a tvrdé práce v oblasti péče o zákazníky, je dalším krokem ke zkvalitnění služeb.

O společnosti

Skupina Plaček, pod kterou spadá řetězec chovatelských potřeb Super zoo, je rodinná firma, která se zabývá segmentem chovatelských potřeb od roku 1986. Je jedním z klíčových hráčů na evropské scéně. Provozuje přes 320 maloobchodních prodejen a zaměstnává více než 2 500 zaměstnanců. Obchody patřící do skupiny Plaček naleznete v České republice, na Slovensku, v Polsku a v Lotyšsku. 

Super zoo je největším řetězcem v segmentu chovatelských potřeb a implementací nových technologií potvrzuje svou pozici lídra trhu. Na přelomu roku 2022/2023 otevřel řetězec svou první bezobslužnou prodejnu, která funguje v hybridním režimu. Mezi další inovace patří bezobalový prodej granulí „nasyptesi“, in-store grooming salóny, shop-in-shop veterinární ordinaci, nejrychlejší rozvoz nákupů po Praze a věrnostní program Super zoo family.