3. dubna 2023 – Domácí online cvičení Fitshaker, které již pár měsíců můžete najít i mezi oblíbenými aplikacemi na chytrých televizorech, přichází s novinkou. Jednička na Slovensku, jež od září 2022 úspěšně působí i na českém trhu, totiž po více než 10 letech prochází kompletním rebrandingem.
„Měli jsme pocit, že je čas na změnu. Chtěli jsme zatraktivnit design a ještě více se přiblížit naším uživatelkám,“ říká Peter Švaral, CEO Fitshaker.
Značka prochází kompletní změnou identity, která vznikla ve spolupráci se slovenskou agenturou GALTON Brands. Logo, které připomínalo fit postavu, se mění na typografii s výrazným křížem. Tvar písmene A odkazuje na myšlenku úsměvu a štěstí, které chce Fitshaker i nadále přinášet do života svých uživatelů.
Změnou prochází také barevná paleta. Základní barevné schéma obsahuje kombinace oranžové a fialové v různých odstínech, které představují energii, svěžest, kreativitu a touhu jít kupředu. Doplňkové barvy zvyšují variabilitu a přizpůsobivost vizuální identity pro online i offline prostory.
„Všechny prvky nové vizuální identity budeme začleňovat postupně a sledovat reakce naší komunity. Jsme za ni vděčni a vážíme si toho, že můžeme pomoci každé ženě, aby byla šťastná a fit,“ doplňuje Katarína Rakúsová, marketingová manažerka Fitshaker.
O firmě Fitshaker
Cvičební online platforma Fitshaker funguje již od roku 2014. Firma, která vznikla na Slovensku a v roce 2022 vstoupila i na český trh, si získala oblibu již u více než 72 000 předplatitelů. Platforma funguje na základě předtočených videí a několikrát týdně vysílá i živé přenosy zdarma. Její uživatelé získají tréninkový plán uzpůsobený na míru a ke cvičení mají přístup prostřednictvím webového rozhraní, mobilní, ale i televizní aplikace. www.fitshaker.cz