V Megahře iDNES.cz bylo v březnu rozdáno zlato za 350 tisíc korun, hlavní mince za čtvrt milionu už zná svoji majitelku.

Čtenáři v článcích iDNES.cz nasbírali téměř 3 miliony zlatých mincí.

Velká soutěž o statisíce ve zlatě s názvem Megahra, kterou pro čtenáře uspořádal zpravodajský portál iDNES.cz mediální skupiny MAFRA, už zná všechny své výherce. Čtenářům se v soutěžním období od 1. do 30. března 2023 podařilo nasbírat celkem 2 831 567 symbolů zlatých mincí vložených do náhodně vybraných článků napříč rubrikami iDNES.cz. Výherkyně hlavní ceny, která byla vylosována na konci března, v následujících týdnech převezme investiční minci z limitované emise Český lev 2023 standard s orientační hodnotou 266 tisíc korun*). Tato zlatá pětiuncová mince je ražena na zakázku v emisním nákladu pouhých dvě stě kusů. Kromě hlavní ceny bylo v rámci každodenního slosování v březnu „rozdáno“ dalších sto padesát tisíc korun ve formě peněžních denních výher nebo investičního zlata.

Navíc, po skončení Megahry mají všichni soutěžící možnost získat cenově zvýhodněné 3měsíční členství v iDNES Premium  aktuálně největším zpravodajském webu s předplatným na českém trhu. Více informací o výhodách iDNES Premium naleznete na www.idnes.cz/premium.

Více informací k výsledkům soutěže Megahra iDNES.cz naleznete na www.idnes.cz/zlato.

Soutěž byla pořádána ve spolupráci s Českou mincovnou.

*) Poznámka: Hodnota investiční mince se může lišit v závislosti na aktuálním kurzu zlata.

Příloha:

  • Hlavní cena v soutěži Megahra iDNES.czzlatá investiční mince Český lev 2023 standard

O MEDIÁLNÍ SKUPINĚ MAFRA 

Mediální skupina MAFRA je největším multimediálním domem na českém trhu, který prostřednictvím svých produktů pravidelně osloví 3,2 milionu čtenářů tisku a měsíčně 7,3 milionu návštěvníků internetu. 

Celková čtenost titulů MAFRA je 4,93 milionu čtenářů, což představuje 56,5 % populace v ČR ve věku 12-79 let. Měsíční návštěvnost internetových projektů dosahuje 7,3 milionu reálných uživatelů.

Tiskové portfolio mediální skupiny MAFRA zahrnuje širokou škálu titulů napříč segmenty od deníků s vkládanými magazíny přes celostátní zpravodajské týdeníky, společenské časopisy, tituly zdarma po programové tituly, časopisy životního stylu pro ženy a další

Vlajkovou lodí je nejčtenější seriózní deník Mladá fronta DNES, druhým deníkem ve skupině jsou Lidové noviny. Kategorii bezplatných tištěných titulů zastupuje deník METRO a regionální týdeník 5plus2. 

Zástupcem v časopiseckém segmentu je zpravodajsko-společenský týdeník TÉMA, který se s nejvyšším prodaným nákladem řadí mezi nejčtenější tituly ve své kategorii.  Mezi top tituly v nabídce časopisů dále patří Cosmopolitan, Esquire, Harper’s Bazaar, Chvilka pro tebe, Pestrý svět, Rytmus života, Tina, Týdeník Televize a Žena a život.

Zpravodajské portfolio doplňují největší zpravodajský web iDNES.cz, prémiový produkt iDNES Premium pro registrované členy, který nabízí exkluzivní obsah doplněný o kvalitní zábavu, dále videoportál iDNES.tv, zpravodajský server Lidovky.cz a eMimino.cz, největší komunitní web pro maminky. Rodina iDNES.cz zahrnuje také komunitní weby s různým zaměřením: největší internetové fotoalbum Rajče.net a realitní web reality.idnes.cz.  

Do skupiny dále patří skupina hudebních TV stanic Óčko a Rádio Impuls (součástí mediální divize Agrofert), virtuální operátor MOBIL.CZ, mobilní aplikace Portmonka a IDOS.cz, vyhledávač jízdních řádů ve veřejné dopravě.  

Digitál je ve skupině MAFRA zastoupen společností ACOMWARE, konzultační společností pro digitální marketing. 

Do mediální skupiny MAFRA patří také skupina TICKETPORTAL, největší ticketingová společnost v Česku a na Slovensku. 

Skupina je rovněž mediazastupitelem největšího českého webu o osobních financích Peníze.cz. 

Na Slovensku je portfolio mediální skupiny MAFRA zastoupeno vydavatelstvím MAFRA Slovakia, které vydává například Hospodárske noviny, magazíny Evita a TÉMA a je provozovatelem webového portálu HNonline.sk a dalších titulů. 

Nedílnou součástí skupiny jsou také tiskárny MAFRAPRINT, které zajišťují nejen coldsetový tisk všech titulů MAFRA, ale i velkonákladový tisk pro obchodní partnery.

Skupina je členem koncernu Agrofert.