Týdeník Chvilka pro tebe mediální skupiny MAFRA v rámci spolupráce s TV Nova připravil speciál pro fanoušky soutěžního pořadu „Na lovu“. Čtenáře nechá nahlédnout do zákulisí této úspěšné televizní soutěže. Nabídne mimo jiné pohledy za kameru, do maskérny i kostymérny, trefné momentky z natáčení, zajímavé rozhovory s lovci a moderátorem Ondřejem Sokolem, osobní rekordy soutěžících, lovců i moderátora, vtipné hlášky nebo kvízy na tělo pro lovce. 68 stránkový speciál Na lovu bude v prodeji od 26. dubna 2023.
Jedná se o další ze společných projektů vydavatelského domu MAFRA s televizními stanicemi, v nichž se snaží přenášet úspěšné a divácky oblíbené televizní formáty do tištěné podoby.
„Napětí, vědomosti, vtipné komentáře i špičkování, které každý všední podvečer baví více než 600 tisíc televizních diváků pořadu, si nyní mohou dopřát i naši čtenáři díky speciálnímu vydání Na lovu,“ říká Dana Vajglová, Publisherka časopisu Chvilka pro tebe.
A jako bonbónek na závěr nebudou chybět ani skvělé soutěže – díky jedné z nich se mohou čtenáři speciálu „Na lovu“ ocitnout mezi lovci, a to prostřednictvím osobního setkání v prostorách kulinárního studia MAFRA, kde na soutěžící čeká opravdový hospodský kvíz.
Speciál časopisu Chvilka pro tebe „Na lovu“ vychází už ve středu 26. dubna 2023 za cenu 34,90 Kč.
Příloha:
– titulní strana ke speciálu časopisu Chvilka pro tebe „Na lovu“
O MEDIÁLNÍ SKUPINĚ MAFRA
Mediální skupina MAFRA je největším multimediálním domem na českém trhu, který prostřednictvím svých produktů pravidelně osloví 3,2 milionu čtenářů tisku a měsíčně 7,3 milionu návštěvníků internetu.
Celková čtenost titulů MAFRA je 4,93 milionu čtenářů, což představuje 56,5 % populace v ČR ve věku 12-79 let. Měsíční návštěvnost internetových projektů dosahuje 7,3 milionu reálných uživatelů.
Tiskové portfolio mediální skupiny MAFRA zahrnuje širokou škálu titulů napříč segmenty od deníků s vkládanými magazíny přes celostátní zpravodajské týdeníky, společenské časopisy, tituly zdarma po programové tituly, časopisy životního stylu pro ženy a další.
Vlajkovou lodí je nejčtenější seriózní deník Mladá fronta DNES, druhým deníkem ve skupině jsou Lidové noviny. Kategorii bezplatných tištěných titulů zastupuje deník METRO a regionální týdeník 5plus2.
Zástupcem v časopiseckém segmentu je zpravodajsko-společenský týdeník TÉMA, který se s nejvyšším prodaným nákladem řadí mezi nejčtenější tituly ve své kategorii. Mezi top tituly v nabídce časopisů dále patří Cosmopolitan, Esquire, Harper’s Bazaar, Chvilka pro tebe, Pestrý svět, Rytmus života, Tina, Týdeník Televize a Žena a život.
Zpravodajské portfolio doplňují největší zpravodajský web iDNES.cz, prémiový produkt iDNES Premium pro registrované členy, který nabízí exkluzivní obsah doplněný o kvalitní zábavu, dále videoportál iDNES.tv, zpravodajský server Lidovky.cz a eMimino.cz, největší komunitní web pro maminky. Rodina iDNES.cz zahrnuje také komunitní weby s různým zaměřením: největší internetové fotoalbum Rajče.net a realitní web reality.idnes.cz.
Do skupiny dále patří skupina hudebních TV stanic Óčko a Rádio Impuls (součástí mediální divize Agrofert), virtuální operátor MOBIL.CZ, mobilní aplikace Portmonka a IDOS.cz, vyhledávač jízdních řádů ve veřejné dopravě.
Digitál je ve skupině MAFRA zastoupen společností ACOMWARE, konzultační společností pro digitální marketing.
Do mediální skupiny MAFRA patří také skupina TICKETPORTAL, největší ticketingová společnost v Česku a na Slovensku.
Skupina je rovněž mediazastupitelem největšího českého webu o osobních financích Peníze.cz.
Na Slovensku je portfolio mediální skupiny MAFRA zastoupeno vydavatelstvím MAFRA Slovakia, které vydává například Hospodárske noviny, magazíny Evita a TÉMA a je provozovatelem webového portálu HNonline.sk a dalších titulů.
Nedílnou součástí skupiny jsou také tiskárny MAFRAPRINT, které zajišťují nejen coldsetový tisk všech titulů MAFRA, ale i velkonákladový tisk pro obchodní partnery.
Skupina je členem koncernu Agrofert.