Fullservisová digitální agentura LCG New Media refreshuje po 10 letech na trhu brand design. Myšlenka grafiky vychází ze spojení nových médií a digitálního marketingu. Novými grafickými prvky a barevností odráží fakt, že většina produktů, které agentura svým klientům aktuálně dodává, je vidět na displeji.
„Displeje jsou pro naši práci zásadní. Drtivá většina našich projektů je online a finální produkt je něco, co je vidět v 95 % na displeji,“ vysvětluje Vojtěch Lambert, CEO digitální agentury LCG New Media. Do nové firemní grafiky proto zahrnuli textury, které evokují displej, a svěžejší odstín oranžové je volen tak, aby vypadal dobře na digitálních obrazovkách. Prvkem kruhu agentura navazuje na stávající logo. Samotné logo se dočkalo také mírného liftingu – posunutí a zvětšení „new media“.

Nejnápadnější novinkou nového brand designu je ovšem prvek pohybu evokující scrollování. „Všechna nová media, pro která tvoříme, mají společné to, že je lidi konzumují na displeji a scrollují nahoru, případně swajpují do strany v carouselech. Pohyb bylo obtížné promítnout do statické grafiky, nakonec jsme si s tím poradili pomocí „utíkajícího textu,“ doplňuje Lambert. Změny dokumentuje video, které je ke shlédnutí zde: https://drive.google.com/file/d/1mvxmotwlE9JlHJ3wg2Ep5wt3J6tSj4yB/view.

Nová grafika firmy, jehož autorem je samotná agentura, se již teď objevuje na všech sociálních sítích od profilových bannerů po posty, v bannerech na blogu, v newsletteru a na dalších komunikačních kanálech. „U sociálních sítí jsme navíc připravili nové bannery s prvky pohybu a ilustracemi z našich kanceláří od umělce Richarda Fishera, které znázorňují karlínské budovy a známá místa,“ dodává CEO LCG New Media. V tomto roce by se upravená grafika navíc měla projevit také na novém agenturním merchi a prezentacích na konferencích.
LCG New Media je fullservisová digitální agentura specializující se na brandovo-výkonnostní kampaně. Propojuje kreativu, strategie a technologie. Mezi aktuální klienty patří PANDORA, BAYER, STOCK, CinemaCity, Schuelke, MAPO Group, Lotus Bakeries, ACCO Brands, Loterie Korunka, Festo, Bondster, Perrigo a další firmy. V referencích má agentura společnosti jako DODO, Omega Pharma, OC Galerie Harfa, HONOR, Edenred, Grandhotel Pupp, festivaly HradyCZ, BTL, Tour Espana, Armáda ČR, ERGO, BigBoard nebo Ferring. V roce 2020 se agentura stala absolutním vítězem soutěže WebTop100 se svou kampaní na podporu dárcovství plazmy pro klienta MAPO plasma. V roce 2022 agentura obsadila s projektem Spa Resortu Libverda první místo na stejné soutěži v kategorii výkonnostního marketingu. V témže roce se pak LCG New Media dostala také do výběru TOP 50 nejrychleji rostoucích technologických firem v žebříčku „FAST 50“ od Deloitte. Více informací najdete na www.lcgnewmedia.cz.
O LCG NEW MEDIA:
LCG New Media je fullservisová digitální agentura specializující se na brandovo-výkonnostní kampaně. Zaměřujeme se na vytváření strategií fungování značek a společností v digitálním prostředí. Navrhujeme unikátní ekosystémy pro společnosti na míru ať už prodejní, brandové nebo v rámci reputation managementu. Specializujeme se na propojování akvizičních kanálů a budování značky skrze sociální sítě a influencer marketingu. Jsme partnerem Google. Pro naše klienty řídíme kampaně na území Evropy, Ruska a US. Propojujeme online a offline strategie pro dosažení maximálních výsledků. Více informací na www.lcgnewmedia.cz/.