Květen 2023 – Technologická společnost Hisense, která je celosvětovou dvojkou na trhu televizorů a předním globálně působícím výrobcem domácích spotřebičů a elektroniky přichází s novou komunikační platformou Sense for Technology. V aktuální kampani lokalizované pro český a slovenský trh se zaměří na dvě klíčové kategorie – pokročilé televizory a vícedveřové, tzv. multidoor chladničky a využije i naprosto unikátní 3D holografickou show, která svým technickým řešením nemá v ČR ani v regionu střední Evropy obdobu.
![](https://feedit.cz/wp-content/uploads/2023/05/image-1-2.jpg)
![](https://feedit.cz/wp-content/uploads/2023/05/image-3.jpg)
„Cílem 360stupňové kampaně Sense for Technology je zvýšit povědomí o značce Hisense a etablovat ji jako synonymum vyspělých technologií a pestrého, pohodlného života, který můžete ovládat a řídit podle svého. A současně dostat do povědomí propojení značky Hisense se slovem SMYSL,“ říká Markéta Haraldsson, brand manažerka Hisense CZ/SK.
Klíčové vizuály komunikují hlavní novinky v kategorii televizorů pro rok 2023, které mají ambici se stát tahouny trhu a také vícedveřové, tzv. multidoor chladničky. V této kategorii je Hisense na českém i slovenském trhu dlouhodobou jedničkou.
Multikanálová výkonnostní kampaň poběží v květnu a v červnu v České i Slovenské republice. Bude využívat různé mediatypy – OOH, tisk, online média, bude vidět v místě prodeje a na sociálních sítích, podpoří ji i influenceři a PR.
Komunikační platformu Sense for Technology odstartovala zážitková tisková konference v jedinečném prostoru prvoligového fotbalového klubu SK Slavia Praha na konci dubna, kde byly naživo představeny novinky v kategorii televizorů pro rok 2023. Hisense je již čtvrtým rokem partnerem právě tohoto prestižního klubu, v jehož prostoru využívají jak hráči a trenéři, tak i návštěvníci celou řadu chytrých TV a displejů Hisense a branding značky je patrný v celém prostoru fotbalového stadionu.
Kampaň podpoří také zcela unikátní holografická 3D show v nákupním centru Westfield Chodov se zapojením influencerů. Půjde vůbec o první show tohoto druhu ve střední Evropě a Česku. Bude probíhat v impozantním centrálním atriu nákupního centra Westfield na pražském Chodově v době od 9.-14. května 2023 a bude přístupná veřejnosti.
„Zvolili jsme formu, která neotřelým a hravým způsobem kombinuje vyspělé technologie s chytrým a výstižným audio-vizuálním příběhem,“ vysvětluje Markéta Haraldsson, a dodává: „Chceme podpořit vnímání značky Hisense jako novátorské a zábavné, plné překvapení i vyspělých technologií, které dávají smysl pro život ve 21. století. Ať už máte rádi sport, kino nebo moderní počítačové hry. Nebo všechno najednou.“
Show bude postavená na unikátním technologickém řešení Hypergram. Přinese jedinečný 3D zážitek pomocí holografické projekce, a to poprvé bez využití skla či jiného zobrazovacího materiálu nebo brýlí pro virtuální realitu.
Video: https://youtu.be/s59h4jTWyus
Skupina Hisense je předním celosvětově působícím výrobcem inovativního sortimentu technologických produktů, které výrazně zasahují do mnoha oborů spotřební elektroniky – konkrétně domácích spotřebičů, klimatizací, mobilních komunikačních zařízení nebo řešení pro infrastrukturu a zdravotnictví. Na trhu plochých televizorů v Číně je nepřetržitě jedničkou již takřka 14 let, dvojkou pak na trhu chladniček a čtyřkou na trhu klimatizací. Je jediným držitelem ocenění kvality na čínském trhu, který toto hodnocení získal již dvakrát. Hisense se stal v roce 2022 druhým největším dodavatelem televizorů na světě, v prosinci 2022 pak s rekordními prodeji světovou jedničkou.
Za 50 let existence vyrostl Hisense v globální společnost s přítomností ve 160 zemích a regionech s více než 90 000 pracovníky téměř po celé planetě. Zaměřuje se na nejnovější technologické trendy a vyvíjí inovativní a uživatelsky vstřícná řešení, která pomáhají výrazně zvýšit kvalitu života. Své aktivity zakládá na silné distribuční síti po celém světě, zejména v Evropě. Hisense Europe má 27 obchodních jednotek, tři silná výrobní centra a čtyři centra výzkumu a vývoje po celé Evropě. Společnost sdružuje různé značky specializované na různé zákaznické segmenty. Tržby Hisense Europe za posledních několik let zaznamenaly stabilní růst a skupina má tendenci stát se jedním z předních evropských výrobců domácích spotřebičů a spotřební elektroniky s vyspělými funkcemi. Její vizí je stát se spolehlivou, stoletou společností, která dodává chytrá řešení s cílem zlepšit pohodlí a kvalitu života svých spotřebitelů.
V České a Slovenské republice je společnost Hisense zastoupena od roku 2015. Postavení si postupně buduje nejen v segmentu smart televizorů s úhlopříčkou od 32″ až do 100″ včetně laserových, QLED, MiniLED nebo s patentovanou technologii ULED a všemi typy tunerů, ale i smart a multidoor chladniček, praček, sušiček, klimatizací a malých domácích smart spotřebičů. Portfolio se bude stále v ČR a SR rozšiřovat. Hisense je spojený nejen s technologiemi, jimž dává smysl, ale i se sportem. Na mezinárodní úrovni je oficiálním partnerem prestižních prvoligových fotbalových klubů Paris Saint-Germain a FC Inter Milan a partnerem přední e-sportové organizace FNATIC. V České republice je partnerem prvoligového fotbalového klubu SK Slavia Praha a generálním partnerem Planeo Cup Hisense – Poháru mládeže Fotbalové asociace ČR. Hisense byl oficiálním partnerem nedávného mistrovství světa (2022) i mistrovství Evropy (2021) ve fotbale a oficiálním sponzorem MS v ženském fotbale (UEFA Women´s EURO 2022).