Agentura Taste nastartovala pozici Chief Innovation Officer s Vendulou Šípkovou

Vendula Šípková se připojila k týmu digitální agentury Taste jako Chief Innovation Officer. Tím do ní přináší své mnohaleté zkušenosti v oblasti marketingu a projektové spolupráce. Dříve působila jako Product Marketing Manager ve studijním portále Digiskills, kde se aktivně podílela na řízení projektů, account managementu a tvorbě marketingových strategií. Kromě toho zastávala pozici Chief Operations Officer v Digitask CZ. Její zkušenosti zahrnují také působení jako Marketing Automation Team Lead v agentuře Wunderman Thompson Prague.

Taste reaguje na vývoj v oblasti technologií a tlak, který vyžaduje jejich rychlou adaptaci. Zavádí proto novou pozici Chief Innovation Officer. Vendula do firmy přináší know-how v oblasti vytváření optimálních systémů a procesů. Cílem je optimalizovat systémy napříč firmou a posílit ji jak uvnitř tak i v její konkurenceschopnosti. Zaměřuje se na výběr a optimalizaci různých nástrojů, věnuje se tématu umělé inteligence a celkově se soustředí na rozvoj technologický i lidský. Její ambicí je vytvořit v Tastu takové prostředí, v němž je standardem neustále inovovat způsoby práce, podporovat kreativitu a kontinuální rozvoj. 

“Svou kariéru jsem začala jako marketingová koordinátorka. V oboru marketingu jsem pokračovala i nadále, a po dobu dvou let jsem působila v marketingové agentuře na pozici Marketing Automation Manager, kde jsem spravovala kampaně pro klienta Microsoft. Následně jsem se vrhla do pro mě tehdy neznámého světa technologických startupů, kde jsem objevila svou velkou vášeň pro technologie a inovace,” popisuje Vendula Šípková. 

Jan Makovička, CEO Tastu, upřesňuje: “Marketing se neustále mění, zvlášť teď s příchodem AI. V Tastu se snažíme s vývojem digitálních kanálů a nástrojů držet krok a neustále se vzdělávat. A tak jsme hledali posilu, která by strategicky řídila firemní rozvoj. Vendula bude zodpovědná jak za identifikaci nových trendů a technologií, tak za samotné zavádění inovativních řešení firemních procesů. Aktuálně řeší, aby se Taste rychle adaptoval na změny, které přináší AI. Připravuje Taste na úsporu času při rutinních úkolech, novou náplň práce specialistů, na vyšší nároky klientů i nutnou úpravu cenotvorby, kterou AI akceleruje. Kromě AI přichází Vendy i s dalšími inovacemi, například posuvá naši HR agendu zaváděním nového softwaru a vychytáváním slabých míst v náboru. Také chystá první AI Date, meet up věnovaný umělé inteligenci. Vendy se tedy okamžitě stala klíčovým členem našeho týmu a věříme, že díky ní budeme připraveni na budoucnost. Ať s lidmi, nebo s roboty.”

O agentuře Taste

Digitální agentura Taste vznikla spojením jedné z největších českých online marketingových agentur Sun Marketing, analytické a konzultační společnosti Medio Interactive a kreativního spin-offu Digistory. V čele skupiny stojí Jan Makovička.