- V prvním čtvrtletí vzrostl hrubý objem zboží (GMV) o 2,8 %, tržby stouply o 2,3 %
- Společnost dosahuje míry ziskovosti na úrovni očištěného EBIT oproti -52 milionu eur před rokem
- Offprice segment úspěšně odpovídá na potřeby zákazníků s 33% nárůstem prodejů
- Podíl partnerů v GMV roste na 39 %, což ukazuje pokrok v realizaci strategie platformy
- Celoroční výhled pro rok 2023 byl potvrzen
Berlín, 4. května 2023 // Společnost Zalando, jedna z předních evropských módních a lifestyle online platforem, zaznamenala v prvním čtvrtletí růst a zlepšení ziskovosti, k čemuž přispěla rostoucí poptávka po nabídce online nákupního klubu Lounge by Zalando a partneři zvyšující prodeje módních a beauty produktů na Zalando platformě.
Celou verzi tiskové zprávy naleznete ZDE.