Zalando dosahuje růstu a lepší ziskovosti v prvním čtvrtletí 2023

  • V prvním čtvrtletí vzrostl hrubý objem zboží (GMV) o 2,8 %, tržby stouply o 2,3 %
  • Společnost dosahuje míry ziskovosti na úrovni očištěného EBIT oproti -52 milionu eur před rokem
  • Offprice segment úspěšně odpovídá na potřeby zákazníků s 33% nárůstem prodejů
  • Podíl partnerů v GMV roste na 39 %, což ukazuje pokrok v realizaci strategie platformy
  • Celoroční výhled pro rok 2023 byl potvrzen

Berlín, 4. května 2023 // Společnost Zalando, jedna z předních evropských módních a lifestyle online platforem, zaznamenala v prvním čtvrtletí růst a zlepšení ziskovosti, k čemuž přispěla rostoucí poptávka po nabídce online nákupního klubu Lounge by Zalando a partneři zvyšující prodeje módních a beauty produktů na Zalando platformě.

Celou verzi tiskové zprávy naleznete ZDE.