Hlavními tvářemi nové employer branding kampaně jsou samotní zaměstnanci T-Mobile CZ.



T-Mobile přichází s adaptací globálního konceptu „Question today, create tomorrow“, jehož hlavní myšlenkou je bourat stereotypy, které jsou v oblastech IT a ICT četné a často i nelichotivé.
V české a slovenské online kampani chce firma bojovat proti pracovním a osobnostním předsudkům, na které jsme si ve společnosti zvykli tak moc, že je často bereme jako fakta. Ústředním motivem konceptu je otázka „Kdo řekl, že…?“. Tu příjemcům pokládají zaměstnanci T-Mobile, kteří zároveň vyvracejí stereotypní názory vlastními kariérními úspěchy. Je to moment, který dělá kampaň odvážnou, protože zpochybňuje nejen pracovní trh, ale i firmu samotnou.
„Každý z nás se určitě setkal s názory typu: „nech to radši chlapovi, ženy IT nerozumí‟, nebo že starší profesionálové už nemají moderní době co nabídnout. Právě díky skvělé firemní kultuře a četným technologickým projektům, které dokazují pravý opak jsme se rozhodli na autentických příbězích zaměstnanců ukázat, jak to je ve skutečnosti. T-Mobile CZ už dávno není operátor pro pamětníky, ale firma, která chce v moderní společnosti budovat společné hodnoty, a její produkty, procesy a firemní kultura jí k tomuto tvrzení dávají dostatečně silný mandát,” dodává kreativní ředitel z MUW Pavol Paulenda.
Kampaň bude probíhat na slovenském a českém trhu. Na sociálních platformách LinkedIn, Facebook a Instagram se tak uživatelé setkají s odbornými tématy, jako kybernetická bezpečnost, internet věcí nebo propojení IT a byznysu, která potvrzují kompetenci T-Mobile CZ jakožto špičkového IT zaměstnavatele. Kreativně však koncept podchytil i emoční témata: stereotypizaci žen či seniorů v IT a téma příležitostí a globálního dosahu projektů, na kterých se u nás pracuje.
Ústředním nosičem kampaně je online video, které nám poselství kampaně vypráví prostřednictvím autentických příběhů zaměstnanců Telekomu a T-Mobile CZ.
Vizitka kampaně:
Klient: T-Mobile Czech Republic
Agentura: MUW Saatchi & Saatchi
Creative Director: Pavol Paulenda
Art Director: Adrián Juriga, Daniel Markovič
Copywriter: Pavol Paulenda, Barbora Melišková
Strategy Director: Kamil Charvát
Account Director: Zuzana Záziková
Account Manager: Kristína Sýkorová
Režisér: Lukáš Krist
Produkce: MUW Saatchi & Saatchi production
Fotografie: Martin Sirotný