- Kampaň je věnována partnerským vtahům a svazkům, které navazují lidé z komunity LGBTQI+ i mimo ni
- V rámci kampaně byla představena nová kolekce oblečení a doplňků
- Dlouhodobému charitativnímu partnerovi, společnosti ILGA World, Primark poskytl dar ve výši 150 000 liber (4,1 mil. Kč)
Praha, 1. června 2023: Letošní Pride sezónu oslavuje Primark novou kampaní zaměřenou na rodinu, tedy vztahy založené na vzájemné lásce a porozumění, které nachází mnoho členů komunity LGBTQI+.
![](https://feedit.cz/wp-content/uploads/2023/06/Primark-Pride-3.jpg)
Conditions of use:
This image is strictly to be used for PR purposes related to the pictured Primark product ONLY. This image MUST be credited in full as per the metadata.
This image is provided for use by Primark and has no syndication rights unless prior approval is sought from Primark, this includes re-selling or giving use to any third party or company.
This image may only be used for the duration the products are on sale and MUST NOT be archived for future use.
![](https://feedit.cz/wp-content/uploads/2023/06/Primark-Pride-2-1024x683.jpg)
Conditions of use:
This image is strictly to be used for PR purposes related to the pictured Primark product ONLY. This image MUST be credited in full as per the metadata.
This image is provided for use by Primark and has no syndication rights unless prior approval is sought from Primark, this includes re-selling or giving use to any third party or company.
This image may only be used for the duration the products are on sale and MUST NOT be archived for future use.
![](https://feedit.cz/wp-content/uploads/2023/06/Primark-Pride-1.jpg)
Conditions of use:
This image is strictly to be used for PR purposes related to the pictured Primark product ONLY. This image MUST be credited in full as per the metadata.
This image is provided for use by Primark and has no syndication rights unless prior approval is sought from Primark, this includes re-selling or giving use to any third party or company.
This image may only be used for the duration the products are on sale and MUST NOT be archived for future use.
Kampaň, která bude probíhat ve 422 prodejnách v 16 zemích, ukazuje spojení a lásku čtyř skutečných rodin. Snímky, na nichž se objevují a které nafotily samotné rodiny, představují zákulisí čtyř rodin z Velké Británie a Německa.
Nová kolekce, která bude uvedena na trh v rámci kampaně, zahrnuje barevná trička s nápisy „Family“ (rodina) a „Proud“ (hrdý), mikiny, vesty a doplňky včetně čepic, barevných ponožek, šperků a odznaků. Kolekce je k dispozici pro dospělé i děti v různých velikostech od XS do 3XL a ceny začínají již od 80 Kč.
Charlie Magadah-Williams, vedoucí oddělení pro diverzitu a inkluzi ve společnosti Primark, řekl: „Letošní kampaň je zaměřena na význam nalezené rodiny; rodiny, kterou najdeme, a rodiny, která najde nás. To je vidět v celé kampani, od krásných, autentických obrázků a vyprávění příběhů až po inkluzivní sortiment výrobků. Pro mnoho lidí z LGBTQI+ komunity je nalezená rodina pojem, který se používá k označení skupiny lidí, kteří se navzájem podporují, respektují a starají se o sebe, čímž vytvářejí svou vlastní jedinečnou rodinnou jednotku, a to jsme chtěli ocenit. S více než 70 000 kolegy v rámci našeho globálního podnikání se naši kolegové významně podíleli na utváření této kampaně a my se snažíme vytvořit pracoviště, kde každý může být sám sebou.“
Koncept rodiny se v Primarku rozšiřuje i mimo Pride sezónu a je reprezentován jak kolegy z Primarku, tak zákazníky a výrobky Primarku. Na oslavu této události se členové sítě LGBTQI+ společnosti Primark budou účastnit akcí Pride a pořádat společenská setkání, kde kolegům nabídnou příležitost spojit se s jejich vlastní nalezenou rodinou. Společnost Primark bude také pořádat akce zaměřené na zákazníky ve vybraných prodejnách a oslavovat Pride s komunitou LGBTQI+ na více místech.
Letos Primark oslaví pět let spolupráce s ILGA World, Mezinárodní asociací lesbiček, gayů, bisexuálů, transsexuálů a intersexuálů, darem ve výši 150 000 liber (4,1 mil Kč). Darem podpoří organizaci ILGA World v jejím boji za rovnost a rovnoprávnost LGBTQI+ lidí na celém světě. Za
poslední čtyři roky věnovala společnost Primark organizaci ILGA World 475 000 liber (13 062 000 Kč).
KONEC
Kontakt pro média:
Grayling Czech Republic
Petra Sejpalová
Tel: +420 777 666 722
Email: petra.sejpalova@grayling.com
O značce Primark
Primark je mezinárodní maloobchodní módní řetězec, který v současné době zaměstnává více než 70 000 lidí v 16 evropských zemích a USA. Byl založen v Irsku v roce 1969 pod názvem Penney’s a jejím cílem je poskytovat cenově dostupné produkty pro každého, od kvalitního zboží denní potřeby až po nejnovější trendy napříč dámskou, pánskou a dětskou módou, stejně jako kosmetiku, potřeby do domácnosti a doplňky. S důrazem na spokojenost zákazníků při nakupování pokračuje společnost Primark v expanzi na nových i stávajících trzích s cílem dosáhnout do konce roku 2026 počtu 530 prodejen.
Společnost Primark neustále pracuje na tom, aby byla udržitelná móda dostupná všem. Zaměřuje se na delší životnost oděvů, ochranu života na zemi a zlepšení životní úrovně lidí, kteří se podílejí na výrobě jejích produktů. V rámci těchto aktivit společnost představila řadu závazků, na jejichž dosažení bude pracovat směrem k roku 2030. Patří mezi ně výroba všech vlastních oděvů z recyklovaných materiálů nebo materiálů pocházejících z udržitelnějších zdrojů, zajištění recyklovatelnosti oděvů již při jejich navrhování, snížení emisí uhlíku na polovinu v celém hodnotovém řetězci, odstranění jednorázových plastů a zajištění životního minima pro pracovníky v dodavatelském řetězci.
O ILGA World
ILGA World je celosvětová federace více než 1 700 organizací z více než 160 zemí a území, které vedou kampaně za práva LGBTQI+. Jejich vizí je svět, ve kterém jsou respektována lidská práva všech lidí a kde každý může žít v rovnosti a svobodě. Pro jejich členské organizace po celém světě a tisíce aktivistů, kteří je vedou, se ILGA World stala nalezenou rodinou. Jako hnutí a založená rodina pokračují v boji za spravedlnost a rovnost LGBTQI+ lidí na celém světě. Za poslední čtyři roky věnovala společnost Primark na podporu ILGA World 475 000 liber, letos se chystá věnovat částku 150 000 liber.