Většina firem nabízí svým zaměstnancům k platu ještě něco navíc, jedná se o benefity, které můžou využít ve svém každodenním životě. Jde o prémie, příspěvky na stravování nebo příspěvky na volnočasové aktivity. Společnosti tyto benefity vybírají také podle svého zaměření a na základě naturelu svých zaměstnanců. Ve společnosti Outdoor Concept, pod kterou spadají outdoorové značky jako je Rock Point, Hannah, nebo Rafiky, se snaží zaměstnance motivovat k aktivním dovoleným a outdoorovým zážitkům.
![](https://feedit.cz/wp-content/uploads/2023/06/13-Challenge-Grant-1024x768.jpg)
![](https://feedit.cz/wp-content/uploads/2023/06/100_0571-1024x855.jpg)
![](https://feedit.cz/wp-content/uploads/2023/06/RPO_teambuilding.jpg)
![](https://feedit.cz/wp-content/uploads/2023/06/Paklenica1.jpg)
„Téměř všichni naši zaměstnanci jsou outdoorový nadšenci, mají rádi výlety, poznávání nových míst, chození po horách, cyklistiku, vodní sporty… to samozřejmě souzní i s našimi hodnotami a my je moc rádi v jejich aktivitách a v pobytu na čerstvém vzduchu podpoříme,“ říká Martin Kalaš z Outdoor Concept.
Outdoor Concept nabízí zaměstnancům tzv. Challenge Grant, což je podpora vícedenních cest, dovolených a výprav. Zaměstnanci získají outdoorové vybavení nebo finanční příspěvek na cestu. Zážitky z dovolené pak sdílí nejen se svými kolegy prostřednictvím interních médií, ale i se zákazníky na sociálních sítích a blogu značek společnosti
Druhým programem jsou Outdoor Days, ty jsou určené pro pracovní týmy, takže mají i formu teambuildingu. Pokud mají zaměstnanci nápad například na jednodenní výlet do hor, sjíždění řeky nebo si chtějí společně zalézt na skalách, dvakrát ročně se jim tato aktivita nezapočítává jako dovolená, ale je zaznamenána v docházce jako standardní odpracovaný den. Fotky nebo videa z výletu pak opět mohou posloužit jako inspirace pro ostatní.
—————————————————————————————————————-
O skupině Outdoor Concept
Česká distributorská společnost působící v regionu střední a východní Evropy. Společnost byla založena roku 2010, nicméně zkušenosti týmu působícího v této firmě jsou kumulované již od roku 1991. Do skupiny mimo jiné patří také společnost Rock Point a. s. – vedoucí řetězec outdoorových prodejen v ČR nebo vývoj a výroba značek Hannah a Rafiki. Outdoor Concept a. s. je rovněž distributorem významných outdoorových a lifestylových značek, např. Keen, Garmont, Smartwool, Osprey, prAna, Julbo a jiné. Rozsáhlé portfolio distribuovaných mezinárodně uznávaných značek outdoorového oblečení a vybavení a jejich zastoupení na trhu staví společnost Outdoor Concept a. s. do popředí z hlediska významu na středoevropském trhu s outdoorovým vybavením. Společnost provozuje vlastní logistické centrum zajišťující potřebnou kvalitu logistických služeb a pro podporu řízení klíčových procesů využívá informační systém SAP.