Značka Amundsen přichází s další inovací a přináší na trh novou letní edici vodky. Tentokrát etikety pro letní edici Amundsen poprvé navrhla umělá inteligence, která pomohla vytvořit jedinečnou a hravou etiketu

Značka Amundsen se i letos rozhodla potěšit své spotřebitele a uvádí na trh novou letní limitovanou edici. Tentokrát se značka Amundsen spolehla na umělou inteligenci (Artificial Intelligence, AI) a přenechala návrh etikety na ní. A jak to celé probíhalo? Společnost STOCK Plzeň-Božkov zadala AI, aby navrhla etiketu pro letní edici, která by reflektovala letní atmosféru ve Skandinávii, jak značka Amundsen tráví léto, a jak by to vypadalo, kdyby i Amundsenští husky naslouchali svému 6. smyslu.  A jak to dopadlo? Výsledkem je limitovaná edice Amundsen Summer Edition s unikátními hravými etiketami, kde Amundsenští husky vyměnili zápřah za pohodu.

Tento obsah je v kompletní podobě dostupný pouze pro členy FeedIT+ (#FULL a #LITE členství).