Srdcařem české reklamy se stala Renata Svatková z Dorlandu

Renata Svatková z Dorlandu převzala v polovině června Cenu Karla Duchka Srdcař české reklamy za rok 2022. Cenu uděluje AKA každý rok těm, kteří projevili mimořádnou obětavost, oddanost a morální a mravní kvality.

Renata pracuje v Dorlandu přes 30 let, od začátku své profesní kariéry spolupracovala na těch největších kampaních, které agentura v historii realizovala. Aktuálně se specializuje na přípravu veřejných zakázek.

Cena Srdcař české reklamy je pojmenována po Karlu Duchkovi, řediteli agentury Wunderman, který zemřel na podzim roku 2018. Byl vysoce ceněn nejen pro profesionální výkony, ale také pro své výjimečné lidské přednosti. Cena má tak uctít nejen jeho památku, ale současně vyjádřit, jaké hodnoty jsou pro obor cenné a vyzvednout jejich nositele.