- Skupina Hyundai Motor zveřejňuje střednědobé a dlouhodobé obchodní a finanční plány na základě strategie „Hyundai Motor Way“
- Hyundai Motor zvyšuje svůj cíl prodeje elektromobilů do roku 2030 na 2 miliony vozů ročně
- Společnost urychlí v nadcházejících 10 letech svou transformaci na poskytovatele chytrých řešení pro mobilitu investicemi ve výši 109,4 bilionu KRW (1,847 bilionu CZK), z toho 35,8 bilionu KRW (604,3 miliardy CZK) určených na elektrifikaci
- Hyundai Motor vyvine integrovanou modulární architekturu IMA (Integrated Modular Architecture) pro novou generaci specializované platformy pro elektromobily, nahrazující E-GMP
- Další vývoj je plánován i v oblasti nových akumulátorových řešení, autonomní jízdy, robotiky, či letecké mobility a vodíkového ekosystému
- Hyundai Motor rozšíří výrobu elektromobilů a optimalizuje kapacity výstavbou nových výrobních závodů a využíváním současných továren, v nichž vznikají automobily poháněné spalovacími motory
Tento obsah je v kompletní podobě dostupný pouze pro členy FeedIT+ (#FULL a #LITE členství).