5 ocenění pro 5 přihlášených projektů. Kreativní skupina Brainz Studios uspěla v soutěži Fénix

Praha, 28. června 2023 – Stoprocentní úspěšnost zaznamenala na galavečeru k příležitosti jubilejního desátého ročníku soutěže Fénix content marketing skupina kreativních studií Brainz Studios (Brainz Disruptive, Brainz Immersive a Brainz Narrative). Ve třech případech získaly nominované projekty ve své kategorii první cenu a k tomu zástupci studia převzali ocenění za jedno druhé a jedno třetí místo. 

“Moc si vážíme toho, že porota ocenila všechny naše nominované projekty. A jsme rádi, že i díky soutěži Fénix jsme mohli ukázat šíři projektů, které umíme kvalitně zpracovat. Od filmu ve virtuální realitě přes univerzitní nebo korporátní webové stránky až po brand neziskové organizace nebo CSR kampaň pro carsharingovou platformu,” shrnuje Martina Trnka Vaňková, jedna ze zakladatelek skupiny Brainz Studios. 

V kategorii “Nejlepší distribuce firemního obsahu” získal hlavní cenu projekt Fresh Memories. Vytvořilo jej studio Brainz Immersive a o jeho mediální propagaci se postaralo studio Brainz Narrative. Centrem zájmu filmu ve virtuální realitě Fresh Memories jsou příběhy obyčejných lidí postižených ruskou invazí na Ukrajinu. Diváka film přenáší do ruin Charkova, na hřiště, do nemocnice, zničeného bytu, kde mu do očí dlouze hledí místní obyvatelé.  

První cenu v kategorii “Univerzita – Umění/Kultura” obdržel web Akademie výtvarných umění v Praze, který vytvořilo studio Brainz Disruptive ve spolupráci s 20YY Designers. Porota ocenila ojedinělé propojení kreativní práce s uměleckým obsahem a potřeby informovat o vzdělání a vědecké činnosti univerzity.

Třetí významný úspěch a také první cenu zaznamenalo studio Brainz Disruptive v kategorii “Brand”. Spolupráce s Nadací rodiny Vlčkových přinesla ocenění za kompletní vybudování značky a identity neziskové organizace. Nadace rodiny Vlčkových dlouhodobě zvyšuje úroveň dětské paliativní péče v ČR zásadní podporou zdravotnických odborníků a zařízení poskytující paliativní a podpůrnou péči.

Druhé místo v kategorii “Nejefektivnější firemní obsah – Dopad na brand awareness”.  Pro carsharingovou platformu HoppyGo rozvedlo studio Brainz Narrative koncept CSR kampaně “Ženy auta půjčují“. Jeho cílem je aktivně přispět k vyvracení stereotypů o schopnostech řidiček a usnadnit mobilitu (nejen) ženám v tíživé životní situaci. Díky tomu se podařilo výrazně posílit povědomí o značce HoppyGo a průběžně získávat nové uživatele platformy.

Ocenění také směřovalo ke korporátním webovým stránkám a brandu agentury C3 Prague, který pro ni vyvinulo studio Brainz Disruptive. Získalo uznání za svou kreativitu, efektivitu a vytvoření silného korporátního image.

Ocenění Fénix content marketing patří mezi nejprestižnější oborové soutěže v oblasti marketingu v České republice. Každoročně ocení ty nejlepší projekty, které přinášejí nové a neotřelé nápady v oblasti komunikace a marketingu.

–Do kreativní skupiny BRAINZ STUDIOS spadá studio BRAINZ DISRUPTIVE, které se věnuje strategickému budování značek, BRAINZ IMMERSIVE nabízející komplexní služby a prémiové zážitky v oblasti rozšířené a virtuální reality a BRAINZ NARRATIVE zaměřené na PR a marketingovou komunikaci s orientací na technologické firmy, inovační projekty, rychle rostoucí startupy, ale také kulturní instituce.