Od pár reklamních stojanů k Hugo Bossovi. Brněnská Authentica slaví 20 let a obrat 465 milionů korun

Brno 29. června 2023 – Miroslav Hanák v roce 2003 s několika přáteli založil malou firmu na reklamní stojany. Od té doby vybudoval byznys o 260 lidech, který loni dosáhl obratu 465 milionů korun. Více než 70 % z toho přišlo ze zahraničí, kde dodává retailové marketingové produkty globálním značkám Hugo Boss, C&A, Tchibo nebo Philips. Když retailový byznys zastavila pandemie, Authentica vyrobila půl milionu ochranných štítů pro zdravotníky a rozhodla se rozšířit záběr na e-commerce. Ve skladu s rozlohou 12 500 m2 rozjíždí fulfillment – outsourcing kompletní logistiky a navazujících služeb pro malé a střední e-shopy. „Rozhodli jsme se využít našich zkušeností z retailu a nabídnout e-shopům také něco navíc,“ říká Hanák.

Tento obsah je v kompletní podobě dostupný pouze pro členy FeedIT+ (#FULL a #LITE členství).