Lidl od začátku roku zlevnil ceny u stovek výrobků napříč sortimentem. Nejnovějším přírůstkem v této kategorii je hned osmička mlék, cena u každého klesne o 2 Kč. Za výhodnější cenu mohou zákazníci nakoupit mléka trvanlivá i čerstvá a vybrat si polotučná, tučná i bez laktózy.

Lidl tak pokračuje v kampani, jejímž prostřednictvím bojuje s inflací. Každý týden v letáku s výrazným logem Stop inflaci představuje výběr produktů, u kterých se dlouhodobě snižuje cena. Zákazníci se tak nemusí rozhodovat mezi kvalitou a cenou a mohou se nechat inspirovat právě výběrem výrobků na daných stránkách.
Za dlouhodobě výhodnější ceny zájemci v Lidlu nakoupí základní potraviny, nápoje, chlazené a mražené produkty i drogerii a kosmetiku.
O společnosti Lidl
Společnost Lidl vstoupila na český trh v červnu 2003, kdy otevřela prvních 14 prodejen. V současnosti provozuje síť 316 prodejen, které jsou zásobovány 5 logistickými centry. Filozofie prodeje společnosti Lidl je založena na privátních značkách, které tvoří více než 75 % veškerého sortimentu. Kromě nejvyšší kvality za nejlepší cenu oceňují zákazníci prodejen Lidl také pravidelné, tematické týdny s nabídkou potravin a spotřebního zboží, které není součástí stálého sortimentu. Spotřební zboží Lidl nabízí také ve svém internetovém obchodě Lidl-shop. Společnost Lidl se snaží být ve všech oblastech podnikání maximálně odpovědná vůči svému okolí. V rámci společenské odpovědnosti se Lidl dlouhodobě zaměřuje na podporu dětí, pro něž realizuje různé projekty, například sbírku Srdce dětem či v minulých letech výstavbu Rákosníčkových hřišť.
Více informací naleznete na:
www.instagram.com/lidlcz
www.youtube.com/user/LIDLCeskaRepublika