Společnost Cinema City spustila svou největší marketingovou aktivitu

V prvním prázdninovém týdnu odstartovala společnost Cinema City svou největší každoroční marketingovou aktivitu, pod názvem SUMMER PROMO. Ve hře je více než 360 tisíc cen v hodnotě téměř 30 milionů korun a hlavní výhrou je nový osobní automobil Škoda Karoq.

SUMMER PROMO, se sloganem „V Cinema City vyhrává každý filmový nadšenec!“, je každoroční soutěž pro všechny návštěvníky multiplexů Cinema City, kteří zaregistrují svou zakoupenou vstupenku. Hraje se o atraktivní ceny jako jsou poukazy na nákup v obchodech Klenoty Aurum, ScanQuilt nebo Astratex. Tiskárna HP LaserJet Tank, jízdenky do Špindlerova Mlýna, dárkové tašky s drinky Big Shock!, dárková kazeta Versace, taška s produkty Rodinné od Sedity, Barbie DreamHouse, osobní automobil Škoda Karoq, vstupenky do kina či slevy na občerstvení. Kampaň bude letos podpořena především pomocí on-line marketingových kanálů, sociálních sítí, influencerů a radiových spotů. „Letos opět přinášíme divákům oblíbenou letní soutěž, ve které je každá zakoupená vstupenka výherní. Tato marketingová aktivita je pro nás úspěšná a i letos čekáme, že se diváci aktivně zapojí díky atraktivním výhrám a silným filmovým titulům,“ říká marketingová manažerka Cinema City Lenka Tichá.

Soutěž trvá po celé léto od 29. 6. do 31. 8. (platnost výher je do 30. 9. 2023). Návštěvníci mohou své vstupenky registrovat online na webových stránkách www.kazdyvyhrava.cz

Více informací naleznete na www.cinemacity.cz