Rebranding i kampaň firmy Holcim připravila agentura Dorland

Pod rebrandingem výrobce stavebních materiálů Lafarge Cement na Holcim Česko je podepsána agentura Dorland, jež rovněž připravila i doprovodnou komunikační kampaň. 

Praha, 13. července 2023 – V květnu letošního roku začala společnost Lafarge Cement na tuzemském trhu vystupovat pod novým názvem Holcim Česko. Reflektuje tak své zapojení do mezinárodní skupiny Holcim, světové jedničky v oblasti inovativních a udržitelných stavebních řešení. Na rebrandingu v České republice se podílela agentura Dorland. 

„Pro společnost Holcim pracujeme od roku 2021. Každý rok pro ni připravujeme komunikační strategii, jejíž součástí byl letos i rebranding. Velmi si vážíme toho, že jsme tímto obdobím mohli s naším klientem projít. Změna značky se totiž neděje každý den, je velmi náročná na lidi a čas,“ říká CEO Dorlandu Markéta Vesecká.

Přípravy na rebranding, jehož součástí bylo nejen přejmenování, ale také nové logo a vizuální podoba, započaly v loňském roce. Změna se propsala do interní i externí komunikace, včetně obalů produktů – svou novou podobu získají například i pytle na cement. 

Agentura Dorland připravovala k rebrandingu grafické návrhy podle nového manuálu, podepsána je však i pod doprovodnou komunikační kampaní zahrnující PR aktivity, printovou reklamu, komunikaci na internetu či POSM materiály. Komunikovala především nový brand manuál a filozofii zeleného stavebnictví značky Holcim.

Poznámka pro editory

Dorland

Jsme česká full-servisová reklamní agentura, jež na trhu působí od roku 1991. Nabízíme tvorbu strategií, kreativy i grafického designu, design webů a aplikací,   online marketing a sociální sítě, eventy, HR marketing, PR i produkci. Mezi naše klienty patří například Generaci, Potravinářská komora ČR, Spolechemie, Ministerstvo financí ČR, Svaz měst a obcí, Novacloud, S.M.A. či Property Legal.