„Zaostři na Plzeň“ – tak zní nová kampaň na podporu turismu v Plzni

Praha, 10. 7. 2023 – Příspěvková organizace Visit Plzeň přichází se sezónní kampaní pro podporu turismu. Vsadila na kreativu studia Bušek&Dientsbier a pomocí rozostřených vizuálů postupně odkrývá oblíbená místa celé Plzně. V metru nebo v autobuse proto můžete narazit třeba na Loosovy interiéry, Velkou Synagogu nebo plzeňskou ZOO. 

Koncept kampaně 

Autorem celého konceptu i grafického zpracování je plzeňské grafické studio Bušek&Dientsbier.

Dominantou vizuálu je rozostření spojené s claimem Zaostři na Plzeň. „Zvláštností je, že se v online verzi ve formě gifů sami doostří. V inzerci či na menších plochách (sedačky v autobusech RegioJet, rámečky v metru v Praze a trasy Pendolina) dále pracujeme s QR kódy, které po doostření zavedou turisty na jednu z připravených landing pages. Tam je čeká kampaňové video s itinerářem pro danou cílovou skupinu,“ vysvětluje Zuzana Koubíková, vedoucí úseku marketingu Visit Plzeň. 

Cílová skupina

Visit Plzeň svojí kampaní míří na své již obvyklé cílové skupiny, kterými jsou Požitkáři (Zaostři – požitkáři) a Rodiny s dětmi (Zaostři – rodiny s dětmi). Videa a itineráře jsou pro ně samozřejmě odlišné.  Geografickým cílením míří kampaň zejména na okolní kraje, Prahu a pak Jihomoravský a Moravskoslezský kraj. 

Rozsah mediaplánu 

 „Mimo online prostor používáme šest tematických vizuálů, v online prostoru je poté možné využít jakýkoliv počet. To znamená, že je v průběhu léta doplňujeme podle potřeby i v souvislosti se zájmem destinačních partnerů,“ Zuzana Koubíková.

Více informací se dozvíte na stránkách vwww.visitplzen.eu