Praha, 10. 7. 2023 – Příspěvková organizace Visit Plzeň přichází se sezónní kampaní pro podporu turismu. Vsadila na kreativu studia Bušek&Dientsbier a pomocí rozostřených vizuálů postupně odkrývá oblíbená místa celé Plzně. V metru nebo v autobuse proto můžete narazit třeba na Loosovy interiéry, Velkou Synagogu nebo plzeňskou ZOO.
Koncept kampaně
Autorem celého konceptu i grafického zpracování je plzeňské grafické studio Bušek&Dientsbier.
Dominantou vizuálu je rozostření spojené s claimem Zaostři na Plzeň. „Zvláštností je, že se v online verzi ve formě gifů sami doostří. V inzerci či na menších plochách (sedačky v autobusech RegioJet, rámečky v metru v Praze a trasy Pendolina) dále pracujeme s QR kódy, které po doostření zavedou turisty na jednu z připravených landing pages. Tam je čeká kampaňové video s itinerářem pro danou cílovou skupinu,“ vysvětluje Zuzana Koubíková, vedoucí úseku marketingu Visit Plzeň.
Cílová skupina
Visit Plzeň svojí kampaní míří na své již obvyklé cílové skupiny, kterými jsou Požitkáři (Zaostři – požitkáři) a Rodiny s dětmi (Zaostři – rodiny s dětmi). Videa a itineráře jsou pro ně samozřejmě odlišné. Geografickým cílením míří kampaň zejména na okolní kraje, Prahu a pak Jihomoravský a Moravskoslezský kraj.
Rozsah mediaplánu
„Mimo online prostor používáme šest tematických vizuálů, v online prostoru je poté možné využít jakýkoliv počet. To znamená, že je v průběhu léta doplňujeme podle potřeby i v souvislosti se zájmem destinačních partnerů,“ Zuzana Koubíková.
Více informací se dozvíte na stránkách vwww.visitplzen.eu