Bavte se na plno po celé prázdniny. Se stylovými doplňky ze sběratelské kampaně Alberta to půjde snadno

Prázdniny se už přehouply do své druhé poloviny, užijte si naplno zbytek léta se stylovými hudebními a herními produkty ze sběratelské kampaně Alberta. Nové vybavení vám zpříjemní nejen poslední prázdninové výlety, ale i volné chvíle. Kampaň potrvá od 2. srpna do 19. září. 

„Konec letních prázdnin a začátek školního roku se nezadržitelně blíží. Proto jsme pro všechny připravili stylové produkty, se kterými si mohou užít nejen výlet, ale i volná odpoledne či víkendy v průběhu školního roku,“ vysvětluje Kateřina Hanušová z oddělení marketingu obchodů Albert. Zákazníci můžou sbírat body na herní a hudební produkty od Niceboy.

Zábava kam se podíváte

Ve sběratelské kampani se zákazníci můžou těšit produkty od značky Niceboy. Vybírat mohou z přenosného reproduktoru, dvou druhů bezdrátových sluchátek, herních sluchátek, herního ovladače, powerbanky či chytrých hodinek. Kampaň nabízí celkem sedm různých produktů, které lze získat již od 269 Kč. Všechny jsou k dostání jak v supermarketech, tak hypermarketech Albert. 

Snadný nákup s body navíc

Tak jako při každé sběratelské kampani získají zákazníci za každých 200 korun vynaložených na nákup zboží v obchodech Albert jeden bod. Body navíc lze získat i za partnerské produkty, které jsou označeny vždy v aktuálním letáku. V této kampani sbírají zákazníci osm bodů. Albert dává jako dárek dva body navíc v případě klasické papírové kartičky. Při využití aplikace Můj Albert získají zákazníci místo dvou bodů dokonce tři. Výhody mohou využívat také zákazníci služby Albert Domů Zdarma. S nákupem obdrží plně vyplněnou kartičku. 

Věrnostní kampaň probíhá v obchodech Albert od 2. srpna do 19. září 2023, nebo do vyčerpání zásob. Více informací, přehled produktů a úplná pravidla najdou zákazníci v informačních letáčcích, v aplikaci Můj Albert, obchodech Albert nebo na webových stránkách www.albert.cz/niceboy.

O Albertu

  • Obchody Albert působí na českém trhu více než 31 let. První obchod, supermarket v Česku pod názvem Mana byl otevřen 6. června 1991 v Jihlavě.
  • Síť prodejen Albert má více než 330 obchodů po celé České republice, hypermarkety a supermarkety Albert najdou zákazníci v každém kraji.
  • Albert patří mezi největší soukromé zaměstnavatele v Česku, o zákazníky se denně stará téměř 20 000 zaměstnanců.
  • Činnost obchodů Albert oceňují i odborníci. V roce 2019 získala společnost Albert cenu Odpovědný zahraniční investor, kterou uděluje vláda za aktivitu v oblasti společenské odpovědnosti, zlepšování životního prostředí a podporu regionů a dobrovolnictví.
  • Albert neustále pracuje na modernizaci prodejen a zkvalitňování služeb. Od roku 2017 prošla rekonstrukcí a modernizací již více než polovina prodejen Albert v Česku.  
  • Nadační fond Albert založil Albert 1. září 2009 za účelem podpory zdravého životního stylu dětí i jejich rodičů a podpory vzdělávání, integrace a rozvoje dětí ze sociálně znevýhodněných skupin.

Zdravé stravování podporuje Nadační fond Albert prostřednictvím vzdělávacího programu Zdravá 5, který přibližuje dětem principy zdravé výživy a zdravého životního stylu. Sociálně znevýhodněné děti fond podporuje prostřednictvím hlasování zákazníků v rámci programu Bertík pomáhá a projekty Obchůdky s Albertem a Do Alberta na praxi