Prázdniny se už přehouply do své druhé poloviny, užijte si naplno zbytek léta se stylovými hudebními a herními produkty ze sběratelské kampaně Alberta. Nové vybavení vám zpříjemní nejen poslední prázdninové výlety, ale i volné chvíle. Kampaň potrvá od 2. srpna do 19. září.
„Konec letních prázdnin a začátek školního roku se nezadržitelně blíží. Proto jsme pro všechny připravili stylové produkty, se kterými si mohou užít nejen výlet, ale i volná odpoledne či víkendy v průběhu školního roku,“ vysvětluje Kateřina Hanušová z oddělení marketingu obchodů Albert. Zákazníci můžou sbírat body na herní a hudební produkty od Niceboy.
Zábava kam se podíváte
Ve sběratelské kampani se zákazníci můžou těšit produkty od značky Niceboy. Vybírat mohou z přenosného reproduktoru, dvou druhů bezdrátových sluchátek, herních sluchátek, herního ovladače, powerbanky či chytrých hodinek. Kampaň nabízí celkem sedm různých produktů, které lze získat již od 269 Kč. Všechny jsou k dostání jak v supermarketech, tak hypermarketech Albert.
Snadný nákup s body navíc
Tak jako při každé sběratelské kampani získají zákazníci za každých 200 korun vynaložených na nákup zboží v obchodech Albert jeden bod. Body navíc lze získat i za partnerské produkty, které jsou označeny vždy v aktuálním letáku. V této kampani sbírají zákazníci osm bodů. Albert dává jako dárek dva body navíc v případě klasické papírové kartičky. Při využití aplikace Můj Albert získají zákazníci místo dvou bodů dokonce tři. Výhody mohou využívat také zákazníci služby Albert Domů Zdarma. S nákupem obdrží plně vyplněnou kartičku.
Věrnostní kampaň probíhá v obchodech Albert od 2. srpna do 19. září 2023, nebo do vyčerpání zásob. Více informací, přehled produktů a úplná pravidla najdou zákazníci v informačních letáčcích, v aplikaci Můj Albert, obchodech Albert nebo na webových stránkách www.albert.cz/niceboy.
O Albertu
- Obchody Albert působí na českém trhu více než 31 let. První obchod, supermarket v Česku pod názvem Mana byl otevřen 6. června 1991 v Jihlavě.
- Síť prodejen Albert má více než 330 obchodů po celé České republice, hypermarkety a supermarkety Albert najdou zákazníci v každém kraji.
- Albert patří mezi největší soukromé zaměstnavatele v Česku, o zákazníky se denně stará téměř 20 000 zaměstnanců.
- Činnost obchodů Albert oceňují i odborníci. V roce 2019 získala společnost Albert cenu Odpovědný zahraniční investor, kterou uděluje vláda za aktivitu v oblasti společenské odpovědnosti, zlepšování životního prostředí a podporu regionů a dobrovolnictví.
- Albert neustále pracuje na modernizaci prodejen a zkvalitňování služeb. Od roku 2017 prošla rekonstrukcí a modernizací již více než polovina prodejen Albert v Česku.
- Nadační fond Albert založil Albert 1. září 2009 za účelem podpory zdravého životního stylu dětí i jejich rodičů a podpory vzdělávání, integrace a rozvoje dětí ze sociálně znevýhodněných skupin.
Zdravé stravování podporuje Nadační fond Albert prostřednictvím vzdělávacího programu Zdravá 5, který přibližuje dětem principy zdravé výživy a zdravého životního stylu. Sociálně znevýhodněné děti fond podporuje prostřednictvím hlasování zákazníků v rámci programu Bertík pomáhá a projekty Obchůdky s Albertem a Do Alberta na praxi.