Bilancujeme dění v Esquire Studiu 2023: Rekordní speciál Esquire „Karlovy Vary Confidential“ s šesti výjimečnými titulními stranami je právě v prodeji!

Měsíčník Esquire z portfolia mediální skupiny MAFRA, který patří k nejsledovanějším pánským titulům na domácí mediální půdě, se letos stal již potřetí partnerem Mezinárodního filmového festivalu v Karlových Varech a šlo zatím o jeho nejúspěšnější rok vůbec! Výběr toho nejlepšího z festivalového dění v Esquire Studiu nabízí speciální více než dvousetstránkové vydání Esquire s šesti různými obálkami „Karlovy Vary Confidential“ a unikátními fotografiemi osobností české i světové scény objektivem Benedikta Renče.

Oblíbené Esquire Studio se rozrostlo, a tak bylo možné ho letos navštívit hned na dvou místech v Grandhotelu Pupp, kde byl prostor veřejně přístupný, i v hotelu Quisisana, kde vzniklo zázemí pro backstage. Zde oblékal celebrity stylista Filip Vaněk, o účesy se všem starala Petra Měchurová a make-up měly na starosti Hristina Georgievska spolu s Eliškou Matějkovou. 

V rámci Esquire Studia proběhla i soukromá večeře The Jan Supper Club, kterou časopis Esquire uspořádal společně s návrhářem Janem Černým. U jednoho stolu se tak sešly různorodé osobnosti ze světa umění, hudby, módy i sportu, jako například Yaksha, David Luu, Alena Šeredová, Zea, Filip Vaněk, Jan Plecháč, Paulie Garand, Tom Sean, Pavlína Němcová, Naomi Adachi, Denisa Dvořáková, Maxim Habanec, Richard Zelinka, Zuzana Stráská, Ben Cristovao a mnoho dalších.

„Letošní ročník KVIFF opět předčil všechna naše očekávání. Z Esquire Studia se v posledních třech letech stal nejen náš nejoblíbenější, ale zároveň i nejúspěšnější projekt,“ říká za redakci časopisu Esquire šéfredaktor Petr Matějček.

Esquire Studio bodovalo i v digitálním světě

Rekordy padaly letos opět také na sociálních sítích. Na Instagramu @esquireczech byl reach přes 951 000 uživatelů, což je o 1 515 % více než je běžné. Zveřejněno bylo přes dvěstě příspěvků a vyfoceno a natočeno kolem stovky věhlasných světových i tuzemských celebrit, v čele s hercem a prezidentem Mezinárodního filmového festivalu v Karlových Varech Jiřím Bartoškou. Nechyběli mezi nimi například Ewan McGregor, Michael Fassbender, Leoš Mareš, Adéla Gondíková, Jiří Langmajer, Ondřej Sokol, Pavol Habera, Annet X, Zorka Hejdová, Beha, Jordan Haj a Emma Smetana, Zorka Hejdová, Naomi Adachi a Maxim Habanec, Annet X, Jakub Prachař, Sára Sandeva, Paulie Garand, Zea, Nobody Listen a mnoho dalších.  Shrnutí průběhu festivalu okem fotografa Benedikta Renče je k nahlédnutí na webu www.esquire.cz. Detailnější pohled nabízí aktuální vydání časopisu Esquire. 

Nenechte si ujít unikátní tištěné vydání Esquire

Rekordní 212 stránkový speciál měsíčníku Esquire je v právě na stáncích a v prodeji bude po celý srpen. Nabízí mimo jiné šest výjimečných titulních stran se zajímavými osobnostmi, jako jsou Ewan McGregor, Patricia Clarkson, Robin Wright, Clara McGregor, Maxim Habanec, Naomi Adachi či hvězdnou večeři The Jan Supper Club. A samozřejmě nechybí ani již tradiční výběr nejlepších fotografií objektivem Benedikta Renče, které ve Varech letos vznikly. 

Přílohy

  • náhledy 6 obálek „KARLOVY VARY CONFIDENTIAL“ speciálního vydání časopisu Esquire:
  1. Patricia Clarkson
  2. Maxim Habanec & Naomi Adachi
  3. Robin Wright
  4. Clara McGregor
  5. The Jan Supper Club
  6. Ewan McGregor

www.mafra.cz 

_________________________________________________________________________________________________

O MEDIÁLNÍ SKUPINĚ MAFRA 

Mediální skupina MAFRA je největším multimediálním domem na českém trhu, který prostřednictvím svých produktů pravidelně osloví 3,04 milionu čtenářů tisku a měsíčně 7,3 milionu návštěvníků internetu. 

Celková čtenost titulů MAFRA je 4,83 milionu čtenářů, což představuje 55,3 % populace v ČR ve věku 12-79 let. Měsíční návštěvnost internetových projektů dosahuje 7,3 milionu reálných uživatelů.

Tiskové portfolio mediální skupiny MAFRA zahrnuje širokou škálu titulů napříč segmenty od deníků s vkládanými magazíny přes celostátní zpravodajské týdeníky, společenské časopisy, tituly zdarma po programové tituly, časopisy životního stylu pro ženy a další

Vlajkovou lodí je nejčtenější seriózní deník Mladá fronta DNES, druhým deníkem ve skupině jsou Lidové noviny. Kategorii bezplatných tištěných titulů zastupuje deník METRO a regionální týdeník 5plus2. 

Zástupcem v časopiseckém segmentu je zpravodajsko-společenský týdeník TÉMA, který se s nejvyšším prodaným nákladem řadí mezi nejčtenější tituly ve své kategorii.  Mezi top tituly v nabídce časopisů dále patří Cosmopolitan, Esquire, Harper’s Bazaar, Chvilka pro tebe, Pestrý svět, Rytmus života, Tina, Týdeník Televize a Žena a život.

Zpravodajské portfolio doplňují největší zpravodajský web iDNES.cz, prémiový produkt iDNES Premium pro registrované členy, který nabízí exkluzivní obsah doplněný o kvalitní zábavu, dále videoportál iDNES.tv, zpravodajský server Lidovky.cz a eMimino.cz, největší komunitní web pro maminky. Rodina iDNES.cz zahrnuje také komunitní weby s různým zaměřením: největší internetové fotoalbum Rajče.net a realitní web reality.idnes.cz.  

Do skupiny dále patří skupina hudebních TV stanic Óčko a Rádio Impuls (součástí mediální divize Agrofert), virtuální operátor MOBIL.CZ, mobilní aplikace Portmonka a IDOS.cz, vyhledávač jízdních řádů ve veřejné dopravě.  

Digitál je ve skupině MAFRA zastoupen společností ACOMWARE, konzultační společností pro digitální marketing. 

Do mediální skupiny MAFRA patří také skupina TICKETPORTAL, největší ticketingová společnost v Česku a na Slovensku. 

Skupina je rovněž mediazastupitelem největšího českého webu o osobních financích Peníze.cz. 

Na Slovensku je portfolio mediální skupiny MAFRA zastoupeno vydavatelstvím MAFRA Slovakia, které vydává například Hospodárske noviny, magazíny Evita a TÉMA a je provozovatelem webového portálu HNonline.sk a dalších titulů. 

Nedílnou součástí skupiny jsou také tiskárny MAFRAPRINT, které zajišťují nejen coldsetový tisk všech titulů MAFRA, ale i velkonákladový tisk pro obchodní partnery.

Skupina je členem koncernu Agrofert.