Václav Martinčík má na starosti marketingovou podporu Hitrádia Orion

Hitrádio Orion, které patří dlouhodobě k lídrům rozhlasového trhu Moravskoslezského kraje, má novou marketingovou podporu. Václav Martinčík se bude ve své nové roli zaměřovat na vizibilitu značky Hitrádio Orion na akcích, zajišťovat mediální partnerství i marketingovou podporu pro regionální obchodní tým Radiohouse. V minulosti pracoval jako grafik freelancer právě pro Hitrádia nebo Český para hokej. 

Hitrádio Orion dlouhodobě upevňuje své postavení lídra na rozhlasovém trhu v Moravskoslezském kraji a velký podíl na tom mají i regionální marketingové aktivity. Těm se nyní bude věnovat Václav Martinčík, který v minulosti s Hitrádiem Orion spolupracoval jako grafik freelancer pro celou síť. Václav v minulosti působil také jaké grafik u společnosti Acomupter, Semper corp. nebo Burik team element. Dlouhodobě se věnuje také grafickému designu Českého para hokeje.

„Vašek byl již dlouhodobě s Hitrádiem Orion na jedné vlně, proto jsme se rozhodli naši spolupráci ještě více prohloubit. Věřím, že jeho grafický cit i marketingové myšlení pomůže Hitrádiu Orion k dalším skvělým výsledkům,“ říká Andrea Hamová, která má vedení stanice Hitrádio Orion na starosti. 

„Hitrádio Orion je pro mě takový regionální lovebrand. Pracuje tu skvělý a sehraný tým, jak na straně programu, tak na straně obchodního zastoupení Radiohouse, proto se moc těším, že budu jeho součástí,“ říká Václav Martinčík a dodává: „Doposud jsem měl možnost získávat zkušenosti pouze jako grafik, a tak jsem moc rád, že jsem dostal tuto příležitost rozšířit si marketingové obzory.“

Mediální skupina Media Bohemia je jednou z nejvýznamnějších ryze českých mediálních skupin. Jejími vlastníky a zároveň zakladateli jsou Daniel Sedláček a Jan Neuman. Díky rozsáhlým akvizičním aktivitám se Media Bohemia stala největší tuzemskou rozhlasovou skupinou. Součástí skupiny jsou čtyři rozhlasové programové sítě obsahující 25 stanic a rozhlasové mediální zastupitelství Radiohouse. Kromě rádií je součástí této multimediální skupiny i nahrávací a dabingové studio AudioTech, kde ročně vznikne více než 2000 spotů a společnost RadiaCZ, jež stojí za populární aplikací Radia.cz. Do portfolia společnosti Media Bohemia spadají ještě marketingová agentura MMS neboli Media Marketing Services, Allegria – Firma na zážitky nebo přímý dovozce evropských vín se zaměřením na Itálii, společnost Albarelo.