8. září 2023, Praha – Komunikační agentura Rubikon PR vstupuje do další dekády s novou vizuální identitou. Ta lépe vystihuje zaměření agentury, která čím dál více pracuje s mezinárodními klienty.
Rubikon PR je na trhu už přes 10 let. Za tu dobu pomohla zvládnout komunikační výzvy stovkám klientů z řad mezinárodních korporací, velkých i menších českých firem, neziskových organizací i osobností. Zejména v posledních letech se agentuře podařilo významně vyrůst – zdvojnásobila svůj obrat, své aktivity rozšířila i na Slovensko a tým se rozrostl na 20 lidí. Mezi stěžejní klienty agentury dnes patří například Zalando, Sparring, Thein, SkyShowtime či DPD. Do další dekády svého působení se tak Rubikon PR rozhodl vstoupit s novou vizuální identitou.
Proměnou prošly všechny prezentační materiály, od loga, grafik, po nové webové stránky, které jsou nově primárně v angličtině. Za redesignem stojí renomované studio Švejda Goldmann. Součástí proměny image agentury jsou také nové fotografie týmu od fotografky Barbory Lundgren. Web nakódovala Kristýna Kadlecová.
„Nový web a vizuální identitu jsme si nadělili jako odměnu po růstovém období, které započalo už v roce 2021. Značně jsme se rozrostli a posunula se i naše definice ideálních klientů. Nyní se chceme více soustředit na zajímavé mezinárodní společnosti, hledající dobrou a spolehlivou PR agenturu pro český a slovenský trh. Oborově pak posilujeme v Real Estate, právu nebo třeba zábavním průmyslu či udržitelnosti. Web je tvořen v odvážném současném designu, nativně v angličtině a na .eu doméně. Osvěžením stránek, loga i vizuálů se tak hlásíme k nové dynamické fázi našeho rozvoje,” komentuje Šimon Rákosník, Managing Director Rubikon PR.